Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-20@02:04:13 GMT

انصاریان به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۵۹۷۵

از صبح امروز حال عمومی علی انصاریان که به ویروس کرونا مبتلا شده، شرایط ناپایدارتری پیدا کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از ورزش سه، طی روز‌های گذشته ابتلای سه پیشکسوت فوتبال ایران به ویروس کرونا، سبب نگرانی اهالی فوتبال شده؛ حشمت مهاجرانی، مهرداد میناوند و علی انصاریان سه عضو جامعه فوتبال هستند که البته حال سرمربی سابق تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین مساعدتر از دو بازیکن سابق پرسپولیس گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صبح روز گذشته میناوند اصلا شرایط مناسبی نداشت، اما حالا وضعیت جسمانی او پایدارتر شده و پزشکان با امیدواری زیادی در مورد سلامتی وینگر چپ سابق تیم ملی حرف می‌زنند.

در مورد علی انصاریان از صبح امروز شرایط وخیم‌تر شده و او به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده است.

یکی از نزدیکان انصاریان که همراه او در بیمارستان نیز هست، در حالی که نفس نفس زدن‌‎ و خستگی او را از پشت تلفن به راحتی می‌شد، شنید و حس کرد، در مورد آخرین شرایط او اینطور توضیح داد: «اول صبح با اکسیژن خوب بود، ولی به یکباره سطح اکسیژن پایین آمد و پزشگان علی را به بخش مراقبت‌‍‌‎های ویژه منتقل کرده‌اند.»

او در مورد شرایط فعلی علی انصاریان گفت: «الان در بخش مراقبت‌های ویژه و زیر دستگاه است. برای ایشان چند آمپول تجویز کرده‌اند و دنبال این هستیم تا آمپول‌هایی که خواسته اند را برای پزشکان فراهم کنیم.»   برچسب ها: علی انصاریان ، فوتبالیست ، کرونا ، پیشکسوت فوتبال ، بازیکن ، پرسپولیس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: علی انصاریان فوتبالیست کرونا پیشکسوت فوتبال بازیکن پرسپولیس علی انصاریان بخش مراقبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساب شرکت‌های مستقر در استان به فارس منتقل شود

محمد هادی ایمانیه در دیدار با علی گودرزی مدیر امور شعب استان‌های جنوب کشور بانک تجارت در شیراز با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، خواستار مشارکت بیشتر این بانک در طرح‌های استان شد و گفت: سال جاری، سال جهش در تولید است لذا توقع داریم با اولویت بر طرح‌های دانش بنیان و اشتغال‌های خرد، به خوبی نقش خود را در جهش تولید ایفا کنید.

استاندار فارس در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه طبیعتا منابع بانکی محدودیت‌هایی دارد، خاطر نشان کرد: باید منابع بانک‌ها بازگردد تا مجددا امکان و توان تخصیص تسهیلات وجود داشته باشد.

او نسبت مصارف به منابع بانک تجارت در استان را حدود ۷۰ درصد ذکر کرد و اظهار داشت: توقع دارم طبق قانون و دستورالعمل‌های ابلاغی بانک مرکزی این عدد به بیش از ۸۵ درصد برسد.

ایمانیه در ادامه خواستار انتقال حساب شرکت‌های مستقر در استان فارس از سایر استان‌ها به این استان شد و تصریح کرد: انتقال حساب‌های شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که از امکانات فارس استفاده می‌کنند یک خواسته‌ی منطقی است؛ این انتقال حساب‌ها منابع بانکی استان را افزایش می‌دهد و در مقابل شرایط را برای اعطای تسهیلات بیشتر فراهم می‌کند.

در این دیدار از زحمات رستم نوروزی در دوران تصدی مسئولیت در فارس تقدیر و محسن مختاری به عنوان مدیر شعب استان فارس معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • (ویدئو) استفاده از سگ‌ها برای روحیه دادن به بیماران بخش مراقبت‌های ویژه
  • حساب شرکت‌های مستقر در استان به فارس منتقل شود
  • از مرحله گروهی حذف شی، درجا اخراج می‌شوی؛ بند ویژه قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان
  • ببینید | هدیه ویژه ورزشکار زن به علی دایی؛ اهدای مدال ملیکا رسولی کاراته باز زنجانی به اسطوره فوتبال
  • دستگاه پرورش هوشمند گیاهان طراحی شد
  • پنج روش کاربردی برای مراقبت از آجر نسوز نما
  • سیستم بهداشتی و پزشکی آماده ورود هوش مصنوعی مولد نیست!
  • کسانی که پوست حساس دارند فقط با این روش از ویتامین C استفاده کنند
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور