Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان از رونمایی طرح دیواره ویژه ایام الله دهه فجر در چهارراه آیت الله کاشانی این شهر خبر داد.

محمدرضا عبدلی خالدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح دیواره ویژه این ایام در چهارراه آیت الله کاشانی شهر کاشان رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان افزود: این سازمان در بهمن ‌ماه با توجه به تعدد مناسبت های ملی و مذهبی برنامه های متنوعی پیش رو دارد که رونمایی از طرح دیواره اخیر آغاز اقدامات و برنامه‌های سازمان برای این ایام است.

 

عبدلی در ادامه بیان داشت: شاکله این طرح دیواره با عنوان «فجرآمد و انقلاب فاطمی برپا شد» ویژه بزرگداشت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

 

وی ادامه داد: بزرگداشت وفات حضرت ام البنین(س) و تکریم از مادران و همسران شهدا، ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر،  ولادت امام محمد باقر(ع)، شهادت امام هادی، ۲۷جمادی الثانی سالروز شهادت علی بن امام محمد باقر(ع)، و سالروز شهادت شهدای مدافع امنیت کاشان از دیگر موضوعاتی است که در این طرح دیواره به چشم می‌خورد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح دیواره شهرداری کاشان ایام دهه فجر دهه فجر کاشان طرح دیواره دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری پرونده فوت متخصص قلب طرحی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیس زاده، در اولین جلسه شورای‌عالی نظام پزشکی در سال جدید، گفت: پیگیری فشرده تعرفه‌های خدمات سلامت، مشکلات قضائی و حقوقی برخی همکاران در روزهای پایانی سال، پرونده فوت مرحومه بخشی متخصص قلب و عروق طرحی در لرستان) و نیز ارتباط با منتخبین مجلس شورای اسلامی، از کارهای سازمان نظام پزشکی در یک ماه گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری امور بدون تعطیلی و در تمام ایام نوروز ادامه داشته است، افزود: علاوه بر آن تعمیرات اساسی ساختمان نظام پزشکی برای اخذ تائیدیه ایمنی هم در همین ایام در جریان بود و می‌توان گفت که روزهای پایانی سال و ایام نوروز پرکارترین ایام سازمان نظام پزشکی بوده است.

رئیس زاده با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی برای تصویب و ابلاغ تعرفه‌ها، تصویب آن در اولین جلسه هیأت دولت در ۵ فروردین و ابلاغ جداول آن در ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ را حرکتی رو به جلو دانست که نتیجه پیگیری‌های وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی و نیز توجه دولت بوده است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، ضمن توضیح پرونده فوت مرحومه بخشی، از اشراف کامل سازمان نظام پزشکی به این پرونده و پیگیری جدی آن در مراجع ذی ربط تا حصول نتیجه نهایی خبر داد.

کد خبر 6082311 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم
  • حمله موشکی به اسراییل اعجاز وعده صادق بوده است
  • پرونده فوت متخصص قلب طرحی به کجا رسید؟
  • پیگیری پرونده فوت متخصص قلب طرحی
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند