Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان دماوند با تقدیر از نیروهای نظامی کشور گفت: برپایی رزمایش های نظامی آرامش مردم ایران و اضطراب دشمنان ما را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن سفارش خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: امام علی علیه السلام می‌فرماید؛ «اهل تقوا علاماتی دارند که با آن شناخته می‌شوند راستگویی، امانتداری و وفای به عهد از نشانه‌های این افراد است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاح دماوندی با اشاره به قرار گرفتن در روز ۱۳ جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهیدان گفت: مقام معظم رهبری خطاب به خانواده شهدا فرمودند؛ «این آبرو و روحیه را برای خودتان حفظ کنید، این مقاومت را حفظ کنید این ایستادگی را غنیمت بشمارید با حضورتان در صحنه‌های گوناگون سیاسی و اقتصادی و سازندگی و اداره کشور و بیشتر پیشبرد کارها و پشت سر مسئولان قرار گرفتند آبرو را به اسلام دادید تداوم بخشید شما اسلام را زنده کردید».

وی افزود: در نیمه دوم دی ماه ایران و جهان شاهد رزمایش‌های متنوع ارتش و سپاه مقتدر ما بود، بزرگترین رزمایش پهپادی غرب آسیا توسط ارتش و رونمایی از شهر موشکی حاشیه خلیج‌فارس آرامش مردم ایران و اضطراب دشمنان ما را به دنبال دارد و بازدارندگی موشکی ایران حرکتی رو به جلو است توقف و بازگشتی نخواهیم داشت قدرت نمایی در رزمایش دریایی و زمینی جبهه مقاومت را دلگرم‌تر و مصمم‌تر کرده است.

خطیب جمعه دماوند با اشاره به اینکه عده‌ای وطن فروش قلم به دست با ابزار رسانه همواره درصدد ترویج فرهنگ «نمی‌توانیم» هستند اظهار داشت: در عرصه نظامی و دفاعی می‌توانیم و توانستیم ناو و موشک تولید کنیم، در عرصه پزشکی اولین کشور در غرب آسیا هستیم که واکسن ایرانی کرونا را به مرحله تست انسانی رساندیم، ایران توافقی با کشور کوبا امضا کرده تا فناوری یکی از بهترین واکسن‌های جهان را به ایران منتقل کند.

فتاح دماوندی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب و همه مسئولان دلسوز، متعهدانه در پی ریشه کن کردن بیماری کرونا هستند حفظ جان مردم برای نظام اسلامی در درجه اول اهمیت دارد لذا به هر واکسنی اعتماد نداریم مخصوصاً اگر آمریکایی و انگلیسی باشد.

امام جمعه دماوند عنوان داشت: یک سیاستمدار ۷۸ ساله اداره اجرایی کشور ۳۳۰ میلیون نفری را در دست گرفته است، وی در سال ۱۹۸۸ یعنی ۳۳ سال پیش دو بار زیر تیغ جراحی برای عمل عروق مغز قرار گرفته و در همان سال دچار آمبولی ریه هم شده است، در آن سال و ۷ ماه در مجلس سنا غایب بود که بیماری‌های مختلفی دارد که ۳۶ سال در سنا فعالیت کرده است او مسن‌ترین رئیس جمهور آمریکا است، مراسم تحلیف جو بایدن با حضور ۲۵ هزار نفر نیروی رزمی یادآور زمان جنگ و حکومت نظامی شد میراث ترامپ برای با این دو قطبی عوام گرایی و خاص گرایی و تشدید دوقطبی سیاهپوستان و سفیدپوستان است.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه شهرستان های استان تهران فتاح دماوندی امام جمعه دماوند رزمایش نظامی اقتدار نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ بقعه متبرکه سبزوار میزبان طرح آرامش بهاری 

      رییس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار روز چهارشنبه گفت: بقاع متبرکه این شهرستان در مسیر جاده تهران - مشهد و گذرگاه زائران بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) مکان مناسبی برای زیارت، اسکان و استراحت مسافران مشهدالرضا (ع) است.   حجت الاسلام هادی حسین آبادی افزود: بقاع متبرکه این شهرستان در مسیر جاده تهران - مشهد و گذرگاه زائران بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) مکان مناسبی برای زیارت، اسکان و استراحت مسافران مشهدالرضا (ع) است.   وی ادامه داد: اجرای برنامه های مذهبی، فرهنگی، مسابقات فرهنگی، پاسخ به پرسش های شرعی، برپایی خیمه های معرفت، غرفه های عفاف و حجاب و کودک برخی از برنامه های ارائه شده در طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه است.   حجت الاسلام حسین آبادی گفت: همچنین اجرای طرح های مختلف قرآنی و مراسم جزءخوانی و محافل انس با قرآن کریم، اطعام و برپایی سفره های افطاری ساده از محل نیات موقوفات و مشارکت خیران و نیز برپایی مراسم شب های قدر از دیگر برنامه‌ها در سطح بقاع متبرکه در قالب طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی است.   وی افزود: همچنین ترویج فرهنگ وقف و فرهنگ زیارت، ترویج معارف اسلامی و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در کنار ارائه خدمات به زائران از اهداف طرح آرامش بهاری است.   امامزاده شعیب، امامزاده یحیی، امامزاده معصوم زادگان خسروجرد، امامزاده حسن کوشک، بقعه ابورفاعه، امامزاده حسن آزادمنجیر، امامزاده حسن نزل‌آباد، امامزاده یحیی بن زید و امامزاده ابراهیم (ع) شهر "نوده انقلاب" برخی از بقاع متبرکه است که در آنها طرح آرامش بهاری برگزار می شود.   شهرستان های سبزوار،خوشاب و ششتمد دارای ۲۷ بقعه متبرکه هستند.   سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ایران به دنبال خرید بمب اتم بود؟
  • روایت ناطق نوری از دیدار با رئیس جمهور اوکراین؛ ایران به دنبال خرید بمب اتم بود؟
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • ۱۵ بقعه متبرکه سبزوار میزبان طرح آرامش بهاری 
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران و مقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر جنبش انصارالله در نهمین سالگرد روز ملی مقاومت یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم