Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@16:23:41 GMT

طوفان شن، قطار زاهدان ـ کرمان را از ریل خارج کرد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۶۰۱۵

طوفان شن، قطار زاهدان ـ کرمان را از ریل خارج کرد

به گزارش تابناک به نقل از فارس، یوسف رهگویی اظهار داشت: طوفان شن قطار مسافربری زاهدان - کرمان را عصر امروز از ریل خارج کرده است و خوشبختانه به هیچکدام از مسافران آسیبی نرسیده و در سلامت کامل هستند.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار فهرج با بیان اینکه این حادثه عصر امروز حدود ساعت ۱۷ و در حوالی شورگز این شهرستان در کویر رخ داده است، افزود: بلا فاصله پس از اطلاع این خبر نیرو‌های امدادی از جمله نیرو‌های انتظامی و هلال احمر به آن منطقه اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه یک‌دستگاه جرثقیل نیز به آن منطقه برای بازگرداندن قطار به روی ریل فرستاده شده است، در رابطه با تعداد مسافرین این قطار اظهار بی‌اطلاعی کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مهرداد میناوند علی انصاریان طوفان شن قطار زاهدان کرمان خروج از ریل آلودگی هوا حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مهرداد میناوند علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قدیمی گفت: آسمان مناطق مختلف استان طی امروز عمدتا ابری خواهد بود و بارش‌های قابل توجهی انتظار نمی‌رود.

وی افزود: این شرایط جوی در برخی مناطق از جمله ارتفاعات با رگبار‌های ضعیف و پراکنده باران و رعد و برق همراه خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان بابیان اینکه از فردا تا اوایل هفته آینده آسمان صافی برای اغلب مناطق استان پیش بینی شده است، ادامه داد: سرعت وزش باد به ویژه بعدازظهر امروز و فردا افزایش می‌یابد و در برخی مناطق به حد نسبتا شدید می‌رسد.

قدیمی گفت: طی شبانه روز گذشته ایستگاه قیدار با ۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گیلوان با ۲۶ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان بوده اند.

وی افزود: تا روز پنجشنبه این هفته هوای خنکی در نواحی مختلف استان مستقر خواهد بود و از روز جمعه مجددا دما‌ها به طور نسبی افزایش می‌یابد.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • زاهدان رکوردار هوای ناسالم در کشور/ شاخص کیفی ۲۴ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • معرفی ٤٠٠ هزار میلیارد تومان پروژه در همایش کرمان آیدکس/ رفسنجان از گردنه توسعه استان خارج شده است
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان
  • مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح با فرمانده کل قوا
  • قطار ملی مترو در انتظار ورود به چرخه خدمت‌رسانی