Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه _ سوم بهمن ماه_ با برگزاری پنج دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه _ سوم بهمن ماه_ هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی تیم‌های شهرداری بم، ذوب آهن، شهرداری سیرجان و سارگل بوشهر به اتمام رسید.

از گروه یک شهرداری بم میزبان سپاهان بود که توانست با یک گل این تیم را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری بم پس از کسب این سه امتیاز با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به سپاهان در جایگاه دوم قرار گرفت و سپاهان هم در رده سوم جای گرفت.

در دیگر بازی این گروه ذوب آهن در اصفهان میزبان همیاری آذربایجان غربی بود که با شش گل این تیم را از پیش رو برداشت و با ۱۴ امتیاز صدر نشین شد، همیاری آذربایجانی غربی هم همچنان بدون امتیاز در رده آخر جدول قرار دارد.

از گروه دو ملوان بندر انزلی و پالایش گاز ایلام به نتیجه تساوی صفر بر صفر رضایت دادند که پالایش گاز ایلام با ۱۲ امتیاز رده سوم و ملوان بندر انزلی با ۱۰ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

در دیگر بازی این گروه شهرداری سیرجان میزبان وچان کردستان بود که با نتیجه ۳ بر ۲ موفق شد وچان را شکست دهد. شهرداری سیرجان پس از این پیروزی با ۲۲ امتیاز در صدر جدول و وچان کردستان با ۱۶ امتیاز در رده دوم قرار گرفتند.

در دیگر بازی گروه دوم سارگل بوشهر، قشقایی شیراز را با شش گل شکست داد و با ۹ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت، قشقایی شیراز هم که وضعیت خوبی ندارد بدون امتیاز در رده آخر جدول جای گرفت.

کد خبر 470140

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال بانوان فوتبال بانوان تیم فوتبال بانوان سپاهان تیم فوتبال بانوان ذوب آهن لیگ فوتبال بانوان لیگ برتر فوتبال بانوان ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق امتیاز در رده قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است

جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر حکایت از رقابت شدید تیمهای استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی ایران دارد.

به گزارش طرفداری، در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، تیم پرسپولیس در 9 بازی 22 امتیاز دارد و 5 امتیاز از دست داده است. استقلال با 9 بازی و 21 امتیاز، 6 امتیاز از سه مساوی از دست داده است.

تیم مس رفسنجان در 9 بازی خود در این مسابقات 15 امتیاز به دست آورده و تیم سوم جدول تا روز دوم اردیبهشت ماه در جدول رده بندی مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر است. اما در بخش گل ها، پرسپولیس 14 گل زده و 3 گل خورده دارد و استقلال با 11 گل زده و 5 گل خورده در نیم فصل دوم و طی 9 بازی تنها تفاضل گل 6 را برای خود ثبت کرده است.

در پایین جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ حرفه ای، نفت آبادان با کسب تنها 5 امتیاز ناکامترین تیم این مقطع از فصل است. بنابراین اگر مقطع زمانی بعد از جام ملتهای آسیا که نیم فصل دوم شروع شد را در نظر بگیریم، پرسپولیس صدرنشین لیگ ایران است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • جنون زباله میلیاردر زاغه‌نشین
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند