Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری گفت: اعضای کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری از ابتدای شیوع ویروس کرونا، در راستای دومين مرحله از طرح ملی راهکار و گام دوم انقلاب برای دستگیری از نیازمندان، مشارکت در طرح جمع آوری کمک‌های مومنانه و مقابله با این ویروس منحوس وارد صحنه شده اند.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از ابتدای شیوع ویروس کرونا، در راستای دومين مرحله از طرح ملی راهکار و گام دوم انقلاب برای دستگیری از نیازمندان وارد صحنه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعضای کانون های مساجد این استان در قالب دومين مرحله از طرح ملی راهکار و گام دوم انقلاب تاکنون ۱۷۰۰ برنامه اجرا و در سامانه «بچه های مسجد» به ثبت رسانده اند.

 

وی ابراز کرد: مشارکت در طرح جمع آوری کمک‌های مومنانه، انجام خدمات بهداشتی نظیر ضدعفونی مساجد و معابر اصلی شهر و روستا، تولید و توزیع ماسک یک بار مصرف بین آسیب دیده گان از کرونا از دیگر فعالیت ها و اقدامات اعضای کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری است که در قالب دومين مرحله از طرح ملی راهکار و گام دوم انقلاب برای مقابله با ویروس کرونا صورت گرفته است.

 

مظاهری تصریح کرد: اقدامات اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در دومين مرحله از طرح ملی «راهکار» در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی در ایام شیوع ویروس کرونا است.

 

مدیر کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم تاکنون در پنج مرحله اقدام به تهیه و توزیع گوشت های قربانی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و پانصد میلیون ریال کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری یادآور شد: تمامی فعالیت های تعریف شده در طرح ملی «راهکار» ذیل رواق همدلی «شبستان فرهنگ» و قالب طرح ملی «ایران قوی» توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد ثبت می شود.

 

وی افزود: برنامه های اجرایی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در سامانه «بچه‌های مسجد» به نشانی  bachehayemasjed.ir ثبت می شود.

 

مظاهری در پایان افزود: اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در طرح ملی «راهکار» و خدمت به نیازمندان تا ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا ادامه دارد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: گام دوم انقلاب کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری مساجد چهارمحال و بختیاری شیوع ویروس کرونا اعضای کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین