Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: یوسف رهگویی در فهرج اظهار داشت: طوفان شن قطار مسافربری زاهدان - کرمان را عصر امروز از ریل خارج کرده است و خوشبختانه به هیچکدام از مسافران آسیبی نرسیده و در سلامت کامل هستند.

به گزارش فارس، معاون سیاسی، امنیتی فرماندار فهرج با بیان اینکه این حادثه عصر امروز حدود ساعت ۱۷ و در حوالی شورگز این شهرستان در کویر رخ داده است، افزود: بلا فاصله پس از اطلاع این خبر نیرو‌های امدادی از جمله نیرو‌های انتظامی و هلال احمر به آن منطقه اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه یک‌دستگاه جرثقیل نیز به آن منطقه برای بازگرداندن قطار به روی ریل فرستاده شده است، در رابطه با تعداد مسافرین این قطار اظهار بی‌اطلاعی کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: طوفان شن قطار زاهدان کرمان ریل صراط حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واقعیت‌های جنگ را برای جوانان و فرزندانمان تبیین کنیم

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کرمان گفت: نگه داشت خاطرات جنگ وافرادی که درآن شرکت کرده‌اند درتمام دنیا وجود دارد وکشور ایران درسال‌های دفاع مقدس چهره‌هایی را پرورش داد که هرکدام الگویی برای نسل جوان امروزهستند.

حجت الاسلام والمسلمین علی توکلی در مراسم بزرگداشت سالگروز شهادت صیاد شیرازی که با حضور کارکنان سازمان قضائی نیرو‌های مسلح کرمان برگزارشد، افزود:باید واقعیت‌های جنگ رابرای جوانان وفرزندانمان تبیین کنیم وشهید صیادشیرازی مجموعه معارف جنگ رابه همین منظورتشکیل داد.

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان کرمان با اشاره به خصوصیت‌های بارز شخصیتی شهید صیاد شیرازی همچون التزام به ولایت فقیه، نماز اول وقت و مطالعه گفت: وی در دوران دفاع مقدس خدمات بسیار مهمی به کشور کرد که یکی از بارزترین اقدامات وی در عملیات مرصاد بود.

توکلی تصریح کرد: بایستی خصوصیات شخصیتی این شهید همچون پایبندی به نماز اول وقت برای ما الگو باشد و نیرو‌های مسلح هرچه بیشتر به سلاح ایمان مجهز شوند و رابطه خود را با خداوند متعال تقویت کنند یقینا در انجام ماموریت‌ها موفق خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • بارندگی مدارس زاهدان را تعطیل کرد
  • واقعیت‌های جنگ را برای جوانان و فرزندانمان تبیین کنیم
  • شاخص کیفی ۱۲ شهر بر مدار پاکی/ هوای شهر زاهدان در وضعیت خطرناک قرار گرفت
  • روز ۱۹۲ طوفان‌الاقصی|بمباران منازل مردم خان یونس
  • اجتماع مردم فهرج در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی 
  • پاک‌ترین هوا سهم آسمان سنندج است / هوای زاهدان بر مدار آلودگی
  • تکذیب خروج قطار باری از ریل در قطور
  • تجمع مردم زاهدان در حمایت از حمله موشکی سپاه
  • قطار باری در قطور از ریل خارج نشده است