Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:13:58 GMT

ستاره ای که از ترس زلاتان به میلان نرفت!

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۶۰۸۹

ستاره ای که از ترس زلاتان به میلان نرفت!

لوکا یوویچ، ستاره صربستانی علاقه ای به انتقال به میلان نشان نداده است.

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ 23 ساله در پنجره نقل و انتقالات ژانویه و به صورت قرضی از رئال مادرید به فرانکفورت پیوست و شروع درخشانی نیز در این تیم داشت، زیرا در اولین بازی و در فرصتی کوتاه موفق شد دو بار برای تیم جدیدش گلزنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد اما میلان نیز برای خرید لوکا یوویچ با قراردادی قرضی تا پایان فصل وارد عمل شده بود، اما مهاجم صربستانی تمایلی به این انتقال نشان نداد.

 

 

در واقع لوکا یوویچ بعد از سپری کردن دورانی تلخ و دشوار در رئال مادرید علاقمند به انتقال به تیمی بود که آنجا شانس بازی کردن به صورت منظم را داشته باشد. اما لوکا یوویچ می ترسید در ترکیب میلان و با حضور بازیکن آماده ای مانند زلاتان، این فرصت به صورت دائم برای او وجود نداشته باشد و به همین دلیل به پیشنهاد تیم ایتالیایی پاسخ منفی داد.

 

میلان نیز سرانجام ماریو مانژوکیچ ، مهاجم سابق یوونتوس را به عنوان گزینه جانشین زلاتان به خدمت گرفت. لوکا یوویچ در روزهای حض      ور در رئال مادرید در بیش از یک فصل تنها موفق به زدن دو گل شد، اما در همین دقایق کوتاه حضور در ترکیب فرانکفورت نیز دو بار دروازه حریف را باز کرد تا نشان دهد در تلاش برای بازگشت به روزهای اوج است.

آث میلان لوکا یوویچ زلاتان ابراهیموویچ رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان لوکا یوویچ زلاتان ابراهیموویچ رئال مادرید رئال مادرید لوکا یوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ هفته بعد در آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت. بازی کلاسیک فوتبال اروپا در نیمه نهایی که در تاریخ رقابت ها زیاد تکرار شده است.

رئال مادرید به خاطر سابقه و افتخاراتش در لیگ قهرمانان روی کاغذ شانس بیشتری از بایرن دارد و حتی شانس اول قهرمانی است. الخاندرو گریمالدو، ستاره اسپانیایی لورکوزن، نیز معتقد است رئال مادرید به فینال خواهد رفت.

وقتی از گریمالدو در این مورد سوال شد، او پاسخ داد: «رئال مادرید شانس بیشتری نسبت به بایرن دارد. در مجموع رئال همیشه در لیگ قهرمانان برابر هر تیمی شانس اول برد است. رئال در هر وضعیتی که باشد، در لیگ قهرمانان تغییر شکل می دهد و کاملا غیر قابل پیشبینی بازی می کند. هر دو تیم در فرم خوبی به این دیدار رسیده اند اما معتقدم رئال را در فینال خواهیم دید.»

دیگر خبرها

  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • بارسلونا گل نامرئی زد؛ رئال مادرید، قهرمان روی کاغذ!