Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سید مالک حسینی، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مورد تمهیدات این سازمان در روزهای سرد زمستانی پایتخت، گفت: با توجه به اینکه سازمان هواشناسی اعلام کرده است که برودت هوا در تهران تشدید می‌شود، به گونه‌ای که تا انتهای هفته جاری کمینه دما به منفی چهار یا منفی درجه می‌رسد و هفته آینده هوا متعادل‌تر می‌شود، اما در دو هفته آتی موج بارش و سرما را در پیش داریم و تمهیدات خود را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که موج دوم را نیز پوشش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از افزایش گشت‌های فوریت‌های اجتماعی در سطح ۲۲ منطقه تهران خبر داد و افزود: طی هماهنگی‌های انجام شده با شهردار شب و شهرداران نواحی، تقریبا ۵۰ گشت در شب به شناسایی افراد بی‌خانمان و آسیب‌دیده می‌پردازند و این گشت‌های نواحی سبب شده که جدا از پایش شریان اصلی در مناطق، معابر فرعی و درجه چندم و همچنین فضاهای بی‌دفاع در هر منطقه که پناهگاه افراد بی‌خانمان است، بازبینی شود.

حسینی در مورد آمار جذب افراد بی‌خانمان گفت: آمار گرمخانه‌ها به همراه سامانسرا نشان می‌دهد که حدود ۲۱۰۰ نفر در آنجا مستقر شده‌اند که با توجه به ظرفیت، ۸۰ درصد تخت‌ها پر شده استاما جای نگرانی نیست و آمادگی داریم در صورت نیاز و افزایش مراجعه هم از ظرفیت اضطراری استفاده کرده و ظرفیت کف‌خواب را هم فعال کنیم.

وی در مورد فعالیت گشت‌های سیار نیز با بیان اینکه اتوبوس‌های سیار یک ماه است که از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح در میادین فعال هستند، گفت: شب گذشته
اولین موج سرما را پشت سر گذاشتیم که در پی کاهش شدید دما، شهردار تهران از همه شهرداران خواستند که آماده باشند و ما نیز به همه واحدها آماده‌باش دادیم و گشت‌ها را افزایش دادیم که با همین ظرفیت ادامه می‌دهیم تا موج سرما تا اواخر بهمن را نیز پشت سر بگذاریم.

کد خبر 580578 برچسب‌ها گرمخانه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گرمخانه گشت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای لیورپول: دوری 3 هفته‌ای کانر بردلی از میادین به دلیل مصدومیت

بردلی در حساس‌ترین مقطع فصل مصدوم شد و بازی‌های لیورپول را از دست داد

طرفداری | در جریان شکست ۱-۰ لیورپول برابر کریستال پالاس در دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، کانر بردلی در آغاز نیمه دوم از ناحیه مچ پا آسیب دید و زمین مسابقه را ترک کرد.

به گزارش اسکای اسپورت، بردلی به دلیل این مصدومیت، ۳ هفته از میادین دور خواهد بود. بی‌شک آسیب دیدگی این بازیکن و عدم حضور او در بازی‌های حساس پیش رو، خبر بدی برای لیورپول و یورگن کلوپ به شمار می رود.

بازی‌هایی که کانر بردلی از دست خواهد داد آتالانتا - لیورپول (لیگ اروپا) فولام - لیورپول اورتون - لیورپول وست هم - لیورپول لیورپول - تاتنهام (احتمالی)

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • وضعیت استقرار خانم ها و آقایان در خطوط بی آر تی به روال قدیم باز می گردد
  • تعویض محل استقرار زنان و مردان در اتوبوس‌های تندروی تهران | علت این تصمیم چیست؟
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • افزایش کرایه‌ مترو، اتوبوس و تاکسی‌
  • گران شدن کرایه های مترو ، اتوبوس و تاکسی از شنبه
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه های مترو، اتوبوس و تاکسی ها از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها از شنبه
  • خبر بد برای لیورپول: دوری 3 هفته‌ای کانر بردلی از میادین به دلیل مصدومیت