Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@10:59:58 GMT

برخی از فحاشی به روحانی نان می‌خورند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۶۱۰۶

برخی از فحاشی به روحانی نان می‌خورند

فعالیت و اظهارنظر چهره‌های سیاسی در خصوص اتفاقات جاری کشور را در بسته خبری سیاسی امروز ایمنا دنبال کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بسته سیاسی به ارائه گزیده اخبار منتشر شده در ۲۴ ساعت گذشته می‌پردازد:

انتقاد تند واعظی از اصلاح‌طلبان؛ به آنها سمت دادیم به جای تشکر طلبکار شدند

محمود واعظی به انتقاد صادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان از رئیس‌جمهوری و دولت واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرازی جمعه گذشته درباره نامزد اجاره‌ای و پاسخگو نبودن آن و اینکه اصلاح‌طلبان دیگر دولت اجاره‌ای نمی‌خواهند در ششمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان سخنرانی کرده بود.

واعظی در این باره گفت: یکی از مسؤولان ستاد انتخاباتی حسن روحانی در سال ۹۲ بودم، یادم می‌آید او در هیچ جای ستاد نقشی نداشت. نخست بیاید اثبات کند برای روی کار آمدن رئیس جمهوری چه کار کرده که چنین اظهاراتی داشته است؛ ضمن اینکه محمدرضا عارف تا روز سه شنبه قبل از رأی‌گیری نامزد جریان اصلاحات در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری بود.

رئیس دفتر رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: آن زمان نظرسنجی‌ها فاصله معناداری میان رأی روحانی و عارف را نشان می‌داد بطوری که روحانی جزو نفرات اول و دوم بود. بر همین اساس خودشان و بیشتر از همه سید محمد خاتمی و دوستان آنها تصمیم گرفتند عارف که دیگر شانسی برای رقابت نداشت، کنار برود.

واعظی اضافه کرد: آنها آزاد بودند به قالیباف یا کسی دیگر رأی دهند اما مردم تصمیم گرفتند به دکتر روحانی رأی دهند. بنابراین حرفی که او می‌زند نادرست است.

وی ادامه داد: آنها با نگاهی به گذشته ببینند قبل از این دولت چه شرایطی داشتند و فعالیت‌های آنها در چه حدی بود. این دولت همفکران آنها را در استانداری‌ها و سمت معاونت وزیر به کار گرفت و امروز به جای تشکر، طلبکار هم شدند و حرف‌های بی‌ربط می‌زنند و الان که زمان انتخابات شده در پی یک سری حرف‌های بی پایه و اساس هستند.

هادی غفاری: نان برخی در فحاشی به روحانی است

«هادی غفاری»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با توهین به رئیس جمهور در صدا و سیما توسط یک روحانی گفت: من آدم واقع بینی هستم و عقیده دارم امروز لباس روحانیت با لباس ۵۰ سال پیش خیلی فرق دارد. سابق بر این حوزه‌های ما مطهری، بهشتی و علامه جعفری تربیت می‌کرد و امروز از اینها تربیت می‌کند. البته من نمی‌گویم همه این طور هستند ولی از این قشر زیاد تربیت شده است.

او افزود: مثل همه مردم یا خیلی از مردم که به دنبال معاش هستند، نان اینها هم در این کار است. مساله دیگر این است که شاید نه همه ولی بخشی از حاکمیت بدش نمی‌آید که با صراحت یا با کنایه از این حرف‌ها زده شود. به نظر من اینها ولایت مدار نیستند و نان را به نرخ روز می‌خورند.

غفاری تاکید کرد: اگر فردا حکومت به آقای روحانی بها بدهد و از دولت چیزی به اینها برسد اینها در حد اعجاز از او تعریف می‌کنند.

او اضافه کرد: اگر این هتاکی نسبت به رئیس یک قوه دیگر انجام می‌شد با گوینده برخورد می‌کردند و گاهی در کمتر از این حد هم شکایت و فرد محکوم می‌شد. مثلاً کسی در مورد قم حرفی زده و گفته که کرونا از قم آمده است در دادگاه برای معاون وزیر یا سخنگوی بهداشت و درمان، پرونده ایجاد کردند، چون گفته بود این بیماری از قم شروع شده است.

ظریف، جهانگیری و محسن هاشمی در لیست کارگزاران برای ۱۴۰۰

علی‌محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به آخرین فعالیت حزب متبوعش برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: علی‌رغم اینکه آقای مرعشی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که گزینه نهایی کارگزاران به زودی معرفی می‌شود، ولی تصمیم حزب بر این شد که تا مشخص شدن نتیجه طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری که تغییرات سلبی و ایجابی زیادی را در ارتباط با کاندیداهای شرکت در انتخابات ایجاد کرده، در رابطه با گزینه نهایی حزب اظهار نظری صورت نگیرد.

وی افزود: با این حال پیش از این نیز اعلام شده که گزینه‌های حزب کارگزاران احتمال از میان آقایان محسن هاشمی و محمدجواد ظریف انتخاب خواهد شد. اگرچه که شنیده‌ها حاکی از این است که گویا آقای جهانگیری نیز قصد کاندیداتوری در انتخابات را دارد؛ اگر این خبرها صحت داشته باشد از آنجا که آقای جهانگیری از اعضای باسابقه حزب کارگزاران است، طبیعتاً ایشان نیز در دایره کاندیداهای حزب قرار خواهد گرفت البته این مطلبی که عرض شد نظر شخصی بنده است و همانطور که گفتم نظر نهایی حزب درباره کاندیداها پس از مشخص شدن تکلیف طرح اصلاح قانون ریاست‌جمهوری انتخابات اعلام می‌شود.

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در واکنش به اظهارات اخیر حجاریان که درباره حمایت حزب کارگزاران از کاندیدای نظامی گفته بود "عقد نظامیان و کارگزاران را در آسمان‌ها بسته اند" تصریح کرد: البته آقای مرعشی روز گذشته نسبت به این اظهارنظر عجیب آقای حجاریان واکنش نشان داد و گفته بود که اگر ایشان در ارتباط با ادعای خود مدرکی دارد، منتشر کند؛ از نظر بنده نیز آقای حجاریان نباید درباره حزب کارگزاران اینگونه سخن می‌گفت.

نمازی خاطرنشان کرد: به هر حال دو حزب فراگیری که امروز در جریان اصلاحات وجود دارد یکی حزب کارگزاران است و دیگری حزب اتحاد ملت و آقای حجاریان به عنوان یکی از منتسبان به حزب اتحاد نباید چنین اتهاماتی را نسبت به حزب کارگذارن بیان کند بنابراین انتظاری که از آقای حجاریان می‌رود این است که هرچه سریع‌تر اظهارات خود را اصلاح کند.

وی گفت: بنده به عنوان یکی از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران اعلام می‌کند هیچ‌گاه بحث حمایت از کاندیدای نظامی در حزب مطرح نشده است و نمی‌دانم که آقای حجاریان بر اساس چه سندی این گونه اظهارنظر غیرواقعی را بیان کرده است.

فلاحت‌پیشه: مجلس یازدهم شبیه به دولت احمدی‌نژاد است

حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی در مجلس دهم با بیان اینکه روابط کشورهای دنیا و ایران در دوره «پساترامپ» به سمت تقویت دیپلماسی می‌رود، گفت: در شرایطی که کشورها به دنبال تقویت دیپلمات‌های خود هستند تا در این راستا منافع کشورشان را تأمین کنند، ما مسیر معکوس را در پیش گرفته‌ایم و عده‌ای به جای تقویت دیپلماسی کشور به دنبال حذف آن هستند.

نماینده سابق مجلس بیان کرد: فرمان‌های متعددی از سوی جو بایدن بعد از مراسم تحلیف داده شد و بسیاری از سازوکارهای دیپلماسی جهان را فعال می‌کند. رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در دوره ترامپ تلاش کردند از سیاست‌های وی علیه ایران استفاده کنند و برای پیروزی او موضع‌گیری‌های داشتند، اما در شرایط کنونی و با شکست ترامپ به دنبال نقاط مشترکی هستند تا با دولت جوبایدن ارتباط برقرار کنند.

وی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی موضع گیری اخیر مجلس در قبال محمد جواد ظریف تقویت دیپلماسی نیست و باعث تضعیف دیپلماسی می‌شود.

این استاد دانشگاه گفت: سوال از وزرا حق طبیعی مجلس است و مجلس حق دارد با توجه به وظایف اعضای کابینه دولت از آنها سوال بپرسد، اما نظارت مجلس بر عملکرد اجرایی دولت وقتی قابل دفاع است که ماحصل آن به سود منافع ملی کشور تمام شود.

عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برخورد نمایندگان با وزیر امور خارجه از این حیث قابل انتقاد بود که نه تنها در راستای منافع ملی نبود بلکه اقدامی در جهت تضعیف قدرت دیپلماسی کشور بود. باید هم به رفتار مجلس انتقاد کرد و هم به عملکرد کلی دولت که زمینه بروز چنین رفتاری را فراهم کرده است.

وی با اشاره به انتقاد نمایندگان از ظریف گفت: در شرایط کنونی به گونه‌ای عمل می‌شود که توان دیپلماسی و پیشبرد مذاکره در به عنوان یک ضعف به حساب می‌آید. آن هم در وضعیت کنونی که دنیا به دیپلماسی روی خوش نشان داده در این شرایط تضعیف وزیر امور خارجه، تضعیف دیپلماسی کشور است.

نماینده سابق مجلس بیان داشت: کاری که در جلسه روز سه شنبه مجلس صورت گرفت صرفاً تخریب ظریف نبود بلکه تخریب دیپلماسی کشور بود.

فلاحت پیشه با اشاره به سوال نمایندگان از ظریف در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر چه مقوله هسته‌ای مقوله کلان است و تصمیم‌گیری درباره آن در شورای عالی امنیت ملی انجام می‌شود اما باید پرونده هسته‌ای در حوزه اجرا به وزارت امور خارجه سپرده شود که در این کار حرفه‌ای‌تر از دبیرخانه شورای عالی امنیت عمل می‌کند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: خوشبختانه این کار در دولت آقای روحانی صورت گرفت و در نتیجه عملکرد مطلوب تیم مذاکراتی به تصویب برجام به عنوان یک ماحصل قابل دفاع انجامید منتهی بعد از آن شرایطی شکل گرفت که برجام مورد هجمه واقع شد و ظریف هم نتوانست از اختیارات وزارت امور خارجه و از میزان مسئولیت خودش در برجام دفاع کند. این باعث شد که عملاً به عنوان متهم اصلی شکست برجام قلمداد شود. در حالی که این شکست توسط ترامپ به برجام تحمیل شده بود.

نماینده پیشین مجلس گفت: برجام یک دستاورد بود که سبب شد ۹۱۵ تحریم از مجموع ۱۰۴۸ تحریم برداشته شود و برای اولین بار یک کشور از قطعنامه‌های ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد که تبعاتی مانند بی‌ثباتی و شکست جدی را به دولت‌ها تحمیل می‌کرد، نجات یابد.

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: دنیا برای ایران دیپلماسی را انتخاب کرده است و در این شرایط نباید وقت را تلف کنیم.

وی افزود: اروپایی‌ها در زمان سید محمد خاتمی وقت دیپلماسی ایران را کُشتند و احمدی نژاد در زمان باراک اوباما وقت دیپلماسی ایران را از بین برد. در شرایطی که اوباما می‌خواست دیپلماسی را فعال کند وی با طرح یک سری ادعاهای بی‌فایده که هیچ‌گونه نتیجه عملی برای منافع ملی کشور نداشت، عملاً فرصت دیپلماسی ایران را از بین برد.

فلاحت پیشه خاطرنشان کرد: برجام می‌توانست در دوره اول دولت اوباما تصویب شود و اگر این کار صورت می‌گرفت برجام به حدی ریشه دوانده بود که امثال ترامپ نمی‌توانستند آن را از بین ببرند. ولی متأسفانه فرصت سوزی شد.

عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: کار مجلس یازدهم شبیه اقدامات دولت احمدی‌نژاد در کُشتن فرصت‌های دیپلماسی است. در شرایطی که دنیا چراغ سبز دیپلماسی نشان می‌دهد در ایران عده‌ای تمایل دارند با اهداف سیاسی و جناحی، چراغ‌های قرمز روشن شود و این نشان می‌دهد که همانند گذشته عده‌ای به دنبال قربانی کردن منافع ملی کشور هستند.

قرارداد تضمین خرید، برای هپکو قابل اجراست

عزت الله اکبری تالار پشتی دوم بهمن ماه در جریان بازدید از شرکت هپکو با اشاره به اجرای مدلی برای ایران خودرو دیزل در کشور، اظهار کرد: مصر هستیم که این مدل در سطح کشور اجرایی شود.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و کارگران هپکو نیز تنها توقع سرپاشدن این کارخانه را دارند، اما ظاهراً دولت فضای دیگری را دنبال می‌کند، گفت: می‌توان قرارداد تضمین خرید را با توجه به تنوع تولیدی که در هپکو وجود دارد اجرایی کرد و قطعاً با اجرای این مدل، عقد این قرارداد و تأمین نقدینگی از سوی بانک برای ۵ سال می‌توان خطوط تولید شرکت را مجهز و بهترین تولیدات را اجرایی کرد.

اکبری تالار پشتی با تاکید بر اینکه نباید فقط چشم به تولید برای داخل داشت بلکه صادرات هم باید مدنظر قرار گیرد، افزود: امروز دانش فنی و نیروی انسانی ظرفیت مهم موجود در کشور است که بسیاری از شرکت‌های کشورهای دیگر آن را ندارند و با این وجود واحدهای عمومی و دولتی برای عقد قرارداد با هپکو وارد نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه قطعاً در تهران با حضور مسئولان امر هماهنگی جهت بستن قرارداد تضمین خرید را برای هپکو دنبال خواهیم کرد، گفت: مجلس پای کار است، توان تولید در این شرکت وجود دارد و باید برای فعالیت مجدد آن تلاش کرد.

کد خبر 470137

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دولت هیئت دولت دولت دوازدهم حسن روحانی مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیسیون امنیت ملی دیپلماسی کشور حزب کارگزاران آقای حجاریان ریاست جمهوری عنوان یک امور خارجه فلاحت پیشه منافع ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو

فرارو- اژد‌های کومودو به عنوان ترسناک‌ترین خزندگان به دلیل نیش سمی و سرعت زیاد شناخته شده است، اما آیا اژد‌های کومودو می‌توانند شنا کنند؟ بیایید نگاهی دقیق‌تر بیندازیم که چه چیزی این موجود را بسیار کشنده و خاص می‌کند.

به گزارش فرارو، اژد‌های کومودو می‌توانند مانند بزمجه‌ها بسیار خوب شنا کنند. آن‌ها شیرجه می‌زنند و شنا می‌کنند و اندام‌هایشان را روی بدنشان بچسبانند تا سریع‌تر شنا کنند. دم آن‌ها قدرتی را فراهم می‌کند تا خود را به جلو برانند.

جالب اینجاست که اگرچه کومودو‌ها کاملاً قادر به شنا کردن به جزایر دیگر هستند، اکثر آن‌ها در مکانی می‌مانند که در آن متولد شده‌اند. این احتمالاً به این دلیل است که شنا در اقیانوس آزاد تا حدی به دلیل جریان‌های قوی خطرناک است. آن‌ها نمی‌دانند به کجا می‌رسند! حتی با وجود اینکه آن‌ها گهگاه ماهی می‌خورند، این کار معمولا در ساحل انجام می‌شود و نه در دریا.

اژد‌های کومودو شکارچیانی بی امان هستند. این حیوانات مطمئناً می‌توانند بدوند، اما ترجیح می‌دهند این کار را در فواصل کوتاه انجام دهند. وقتی راه می‌روند، بدن، سر و دم خود را با اعتماد به نفس از این طرف به طرف دیگر می‌چرخانند! نام علمی این پیاده روی موجی است و آن‌ها این کار را برای تشخیص بوی طعمه از همه جهات در حین حرکت انجام می‌دهند. با این حال، هنگام دویدن، بدن خود را سفت نگه می‌دارند و پا‌های عقب خود را در یک قوس عریض به سمت بیرون می‌چرخانند. می‌تواند کاملاً خنده‌دار به نظر برسد، اما مؤثر است. کومودو می‌تواند با سرعت ۳ مایل در ساعت راه برود، اما تا ۱۱ مایل در ساعت یا حتی سریعتر بدود. گفته می‌شود، آن‌ها فقط می‌توانند برای مسافت‌های کوتاه بدوند، آن‌ها دونده سرعت هستند، نه دونده ماراتن!

هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو
اکثر مردم اژد‌های کومودو را هم جذاب و هم ترسناک می‌دانند. افسانه‌های زیادی در مورد آن‌ها در گردش است. آن‌ها نوعی بزمجه از تیره وارانوس هستند. در اینجا ۸ حقیقت شگفت انگیز در مورد این موجودات قابل توجه آورده شده است.

۱. بچه کومودوس می‌تواند از درخت بالا برود
شما اغلب کومودو‌ها را در درختان نمی‌بینید، آن‌ها کمی بزرگ هستند و اندام آن‌ها برای بالا رفتن ساخته نشده است. با این حال بچه‌های جوان کومودو‌ها می‌توانند بالا بروند، احتمالاً برای اینکه خود را از دشمنان در امان نگه دارند. برخی حتی می‌توانند از این شاخه به آن شاخه بپرند!

۲. کومودو‌های بزرگتر تنبل هستند
کومودو‌های بالغ بزرگتر می‌توانند به طول ۱۰ فوت (۳ متر) و وزن ۳۰۰ پوند (۱۴۰ کیلوگرم) برسند. حرکت دادن چنین جسم بزرگی انرژی زیادی مصرف می‌کند. در حالی که کومودو‌های کوچکتر به دنبال طعمه خود می‌گردند، بزرگتر‌ها به سادگی می‌نشینند و منتظر می‌مانند تا طعمه به سمت آن‌ها بیاید و سپس هجوم می‌آورند!

۳. آن‌ها همنوع‌خوار هستند
بله، اژد‌های کومودو بزرگتر اگر فرصتی پیدا کنند، واقعاً کومودو‌های کوچکتر را شکار می‌کنند و می‌خورند. آن‌ها همچنین از گراز وحشی، بز، و پرندگان تغذیه می‌کنند. کومودو‌های بزرگتر هر ماه حدود یک طعمه بزرگ (مانند گوزن) را می‌کشند و سپس با طعمه‌های کوچکتر آن را تکمیل می‌کنند.

۴. بچه کومودو‌ها برای ایمن ماندن در مدفوع خود غلت می‌زنند

بچه اژد‌های کومودو بودن خطرناک است، زیرا بزرگتر‌ها آن‌ها را وعده غذایی بعدی خود می‌دانند. به همین دلیل است که کومودو‌های کوچکتر اگر بتوانند از همراهی با بزرگتر‌ها اجتناب می‌کنند. همچنین اژد‌های کومودو بوی مدفوع خود را دوست ندارند. بنابراین، بچه‌ها در آن غلت می‌خورند تا کومودو‌های بزرگ‌تر و گرسنه را از خود کنند!

۵. اژد‌های کومودو سمی است

آن‌ها غده‌هایی دارند که سم را در بزاق آن‌ها آزاد می‌کند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد طعمه‌های بزرگتر و مقاوم‌تر را بکشند. علاوه بر این، بهداشت دهان و دندان آن‌ها وحشتناک است! بر اساس گفته‌های موسسه ملی زیست‌شناسی و باغ‌وحش ملی اسمیتسونیان، تکه‌های گوشت گندیده در دندان‌هایشان گیر می‌کند که باکتری‌های مضر را به رشد تشویق می‌کند. این بدان معنی است که حتی اگر طعمه از دست آن‌ها فرار کند، احتمالاً بعداً در اثر زخم گاز گرفتگی می‌میرد.

۶. با زبانشان بو می‌کشند

زبان اژد‌های کومودو برای تشخیص طعمه مهم است. اغلب اوقات، اژد‌های کومودو با استفاده از حس بویایی خود غذا را تشخیص می‌دهند، اما مانند ما این کار را نمی‌کنند. در عوض، آن‌ها زبان چنگال دار دراز و زرد دارند. هنگامی که آن را از دهان خود بیرون می‌اندازند، زبان آن‌ها مواد شیمیایی را به اندام‌های جاکوبسون که روی سقف دهان آن‌ها قرار دارد منتقل می‌کند و بو‌ها را استشمام می‌کند. آن‌ها می‌توانند گوشت گندیده را از فاصله ۲.۵ مایلی (۴ کیلومتر) تشخیص دهند!

۷. کومودو‌ها قدرت بلعیدن زیاد دارند

وقتی کومودو‌ها یک وعده غذایی می‌خورند، بسیار کارآمد هستند و تنها حدود ۱۲ درصد از طعمه خود را پشت سر می‌گذارند. آن‌ها همچنین وقتی فرصت پیدا می‌کنند مقدار زیادی غذا می‌خورند. مشکل این است که آن‌ها در برش دادن طعمه خود آنقدر خوب نیستند، بنابراین باید تکه‌های بزرگ را ببلعند. عضلات گلو و گردن آن‌ها منبسط می‌شود و مفصل لولای داخل فکی آن‌ها می‌تواند به طور استثنایی باز شود.

۸. کومودو‌ها در صورت نیاز استفراغ می‌کنند

کومودو‌ها وعده‌های غذایی بزرگی می‌خورند و شکمی دارند که به راحتی منبسط می‌شود تا وعده‌های غذایی بزرگ را در خود جای دهد. یک اژد‌های بالغ می‌تواند ۸۰ درصد وزن بدن خود را در یک وعده غذایی مصرف کند! اگر آن‌ها نیاز به فرار از چیزی داشته باشند، می‌توانند در صورت نیاز استفراغ کنند تا در صورت نیاز خود را سریعتر و چابک‌تر کنند!

دیگر خبرها

  • (تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • خواستار وعده صادق مدیران میانی استان هستیم
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • معوقه هفته هفدهم| پیروزی سپاهان در دربی اصفهان در روز فحاشی به مورایس!
  • رشد دیپلماسی منطقه‌ای سیاست دولت است
  • این بار یکی بزنند، صد تا می‌ خورند | به آمریکایی‌ها هشدار می دهیم
  • افزایش تعاملات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است