Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@00:52:25 GMT

جزئیات پرت شدن پدر و دختر از تله‌سیژ دربندسر

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۶۱۳۲

جزئیات پرت شدن پدر و دختر از تله‌سیژ دربندسر

عصر امروز (جمعه) کلیپی از پرت شدن پدر و دختری از تله‌سیژ پیست اسکی دربندسر در شمال پایتخت در فضای مجازی دست به دست شد که به گفته مسئولان با اقدام به موقع متصدیان پیست هر دو فرد نجات یافتند.

به گزارش مشرق، جواد شمشکی، رئیس شورای شهر شمشک دربندسر بیان داشت: افراد غیرحرفه‌ای گاهی موارد ایمنی را به صورت صحیح رعایت نمی‌کنند و این مورد از همین دسته بود؛ اپراتور نیز پس از مشاهده نقص در بستن کمربند دستگاه را متوقف کرد و با استفاده از توری این دو فرد را نجات داده و با توجه به حضور اورژانس در محل، توسط دکتر معاینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجید کیا شمشکی، مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شمشک دربندسر نیز به خبرنگار ایرنا گفت: از وقوع حادثه در این منطقه مطلع شدیم اما مسئولان پیست اطلاعی به آتش‌نشانی و نیروهای امدادی دیگر از جمله هلال احمر ندادند و خودشان مستقل عمل کردند.

ببینید: فیلم/حادثه خطرناک در پیست دربندسر!

جمال شریفی، رئیس جمعیت هلال احمر شمیرانات نیز از این حادثه اظهار بی‌ اطلاعی کرد و گفت: گزارش این مورد به ما اعلام نشده است؛ با توجه به ارتفاع کابین‌های تله‌سیژ تا زمین امکان فوت افراد در صورت پرت شدن وجود دارد که در این موارد با نیروی انتظامی هماهنگ می‌شود.

دربندسر یکی از شهرهای بخش رودبار قصران شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت قرار دارد؛ این منطقه به دلیل آب و هوایی کوهستانی، طبیعتی بکر، پیست‌ اسکی بین‌المللی و مراکز ورزشی تفریحی مورد استقبال چشمگیر ورزشکاران و گردشگران قرار دارد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی شمیرانات اسکی اخبار حوادث تله سیژ دربندسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

روز دوشنبه در پی اعلام مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی همدان مبنی بر یک حادثه سقوط دستگاه کارتن سازی بر روی فرد در علی آباد فرهنگیان، یک تیم عملیاتی از ایستگاه غدیر به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان،  آتش نشانان در بررسی‌های اولیه و به گفته شاهدان عینی در محل متوجه شدند که فردی در حال تعمیر یک دستگاه کارتن سازی بوده که ناگهان بر اثر سقوط قسمتی از دستگاه بر روی وی در زیر دستگاه محبوس شده است.

نیروهای آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی فرد محبوس شده را از زیر دستگاه رها سازی کردند که متاسفانه به دلیل شدت فشار وارده این کارگر قبل از انتقال به بیمارستان جان باخت.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از شهروندان خواست در حوادثی که نیاز به رهاسازی مصدوم است، مراتب را با عوامل آتش نشانی اطلاع بدهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مهار آتش در خودروی سواری
  • (ویدئو) سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا
  • حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند