Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:55:57 GMT

میناوند نسبت به روز گذشته شرایط بهتری دارد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۶۲۱۱

میناوند نسبت به روز گذشته شرایط بهتری دارد

به گزارش ایرنا، دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی به همراه دکتر سید محمد بنی جمالی در بیمارستان لاله حضور یافتند و در گفت و گو با دکتر لطفی پزشک معالح مهرداد میناوند در جریان آخرین وضعیت درمان این پیشکسوت فوتبال قرار گرفتند.

این اقدام ساعاتی پیش و به دنبال تاکید ویژه وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت و طی آن لطفی آخرین روند درمان میناوند را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام پزشک معالج، میناوند نسبت به روز قبل شرایط بهتری دارد و از وضعیت همودینامیک ثابتی برخوردار است و همچنان روند درمان به دقت در حال پیگیری است.

نمایندگان فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین با خانواده میناوند دقایقی به گفت و گو پرداختند.

دکتر اردیبهشت در این خصوص گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی حسب دستور وزیر ورزش و جوانان و رسالت خویش و با همراهی کادر درمان بیمارستان لاله همچنان پیگیر درمان این ملی پوش سابق است و سلامتی کامل او را از درگاه خداوند متعال مسالت دارد.

میناوند چندی پیش در اثر ابتلا به ویروس کرونا در قسمت آی سی یو بیمارستان لاله بستری شد. وزیر ورزش و جوانان هم به فدراسیون پزشکی ورزشی دستور داد تا اقدامات درمانی برای بهبودی بازیکن پیشین پرسپولیس انجام گیرد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس فدراسیون پزشکی ورزشی مهرداد میناوند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس فدراسیون پزشکی ورزشی مهرداد میناوند باشگاه پرسپولیس فدراسیون پزشکی ورزشی مهرداد میناوند اخبار کنکور فدراسیون پزشکی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است

علی موحدی از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و بیان کرد: با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است