Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@08:10:19 GMT

سقوط یک پدر و دختر از تله سیژ دربند سر

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۶۲۳۳

دو فرد از یک خانواده از تله‌سیژ پیست اسکی دربندسر سقوط کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، امروز (جمعه) یک پدر و دختر که به پیست اسکی دربندسر رفته بودند، از تله‌سیژ این پیست سقوط کردند. گویا علت این حادثه نبستن حفاظ تله‌سیژ توسط این دو نفر بوده است. حال عمومی این پدر و دختر اسکی‌باز خوب است و این اتفاق حادثه جانی در پی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی شرکت تله‌سیژ و تله‌کابین دربندسر در مورد این حادثه گفت: این بی‌احتیاطی از طرف این دو فرد بوده که بعد از سوار شدن به تله‌سیژ محافظ را نبسته بودند. تا متوجه شدیم دستگاه را متوقف کردیم و پرسنل‌مان و سایر مردم کمک کردند توری گذاشتیم و شرایط را به گونه‌ای مهیا کردیم که با سقوط اتفاقی برای شان نیفتد. بعد از سقوط هم آن‌ها را به اورژانس بردیم و معاینه شدند. خوشبختانه هیچ اتفاقی نیفتاده بود و فقط کمی اضطراب داشتند. بعد از استراحت، گرم شدن و بهبود حال شان با تایید دکتر از اورژانس مرخص شدند و حتی اسکی کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مهرداد میناوند علی انصاریان تله سیژ دربند سر سقوط اسکی آلودگی هوا حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مهرداد میناوند علی انصاریان تله سیژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودروی پراید به رودخانه دهستان مصیر حادثه آفرید + فیلم

سقوط خودروی پراید به رودخانه در دهستان مصیر از توابع شهرستان فریدونشهر به دلیل نبود گاردریل و حفاظ حادثه آفرید. به گفته شهروند خبرنگار ما چندین بار این حادثه در این روستا تکرار شده است و بارها شاهد سقوط خودروها به رودخانه بوده ایم.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست اجرای طرح هادی در این روستا را کرد تا با دیوارکشی و یا قرار دادن گاردریل دیگر شاهد این حوادث نباشند.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

وقوع حادثه تصادف در یکی از خیابان‌های آران و بیدگل + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • سقوط یک شی عجیب از فضا بر روی خانه‌ای در آمریکا
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد/ حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • ثبت چهار حادثه سقوط درخت و واژگونی در بندرعباس
  • سقوط درخت و واژگونی خودرو در بندرعباس
  • سقوط درخت و واژگونی خودرو بر اثر وزش باد شدید در بندرعباس
  • سقوط خودروی پراید به رودخانه دهستان مصیر حادثه آفرید + فیلم