Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@05:56:26 GMT

آخرین خبر برای متقاضیان مسکن ملی

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۶۲۶۱

آفتاب‌‌نیوز :

محمود محمودزاده افزود: ثبت نام مرحله سوم طرح اقدام ملی برای شهرهایی که در مراحل قبلی ثبت نام این طرح به دلیل نبود زمین صورت نگرفت، طی یک هفته انجام شد.

وی گفت: در این مرحله ۲۲۴ هزار نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی ثبت نام کردند که هنوز پایش آن انجام نشده است، اما پیش بینی می‌کنیم بین ۶۰ تا ۸۰ هزار نفر واجد شرایط باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودزاده افزود: تاکنون بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند که از این تعداد پس از پایش ۴۳۵ هزار نفر واجد شرایط بودند و به بانک‌ها معرفی شدند و یا در مراحل تکمیل مدارک هستند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسکن ملی وزارت مسکن هزار نفر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن

فرماندار دهاقان با بیان اینکه پروژه ۱۰۸ واحدی اقدام ملی مسکن پیشرفت ۹۵ درصدی داشته است گفت: با مصوبه شورای مسکن استان و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان، تمام انشعابات این طرح اجرا شده است و تا پایان خرداد سال جاری به صورت کامل تحویل متقاضیان خواهد شد.

علی جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب دغدغه زیادی برای جوانی و افزایش جمعیت و مسئله اساسی مسکن مردم دارند و در این مسیر مطابق شعار دولت سیزدهم و قوانین بالادست، شهرستان دهاقان باید پیشتاز باشد.

وی با اشاره به الحاق ۶٠ هکتاری زمین برای حل مشکلات مسکن در شهر دهاقان و پیگیری برای طرح مسکن روستایی، افزود: کمبود زمین و مسکن در شهرستان سبب شد تا نگاه ویژه‌ای به حوزه شود و برای اقشار مختلف از جمله واجدان شرایط طرح جهش ملی مسکن، مسکن محرومان، مسکن ایثارگران و مسکن روستایی برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شود.

فرماندار دهاقان با بیان اینکه پروژه مسکن ۱۰۸ واحدی اقدام ملی مسکن پیشرفت ۹۵ درصدی داشته است، خاطرنشان کرد: با مصوبه شورای مسکن استان و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان، تمام انشعابات این طرح اجرا شده است و تا پایان خرداد سال جاری به صورت کامل تحویل متقاضیان خواهد شد.

جمشیدیان تصریح کرد: بیست‌ونهم فروردین با حضور نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان و مسئولان استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی ۱۴۰۰ واحدی شهر دهاقان، فاز دوم آماده‌سازی الحاق ۶۰ هکتاری و فضای سبز این پروژه به طور رسمی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به طرح کاشت نهال در پروژه نهضت ملی مسکن شهر دهاقان گفت: ۵۰۰۰ اصله نهال نیز در محل اجرای این پروژه کاشت خواهد شد.

کد خبر 745106

دیگر خبرها

  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • گلایه متقاضیان از بالا بودن میزان اقساط وام مسکن ملی
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • فریب وعده‌های جابه‌جایی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن را نخورید
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • ساخت نهضت ملی مسکن بدون آورده متقاضیان
  • تحویل خانه‌های مددجویی در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور
  • هشدار درباره وعده‌های جابجایی مسکن ملی در سهند