Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، ایمان عتیقی روز جمعه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور استاندار کرمان افزود: امروز بسیاری از قطعات مورد نیاز گل‌گهر از سایر استان ها و خارج از کشور ‌وارد می شود و از سرمایه گذار برای ایجاد صنایع پایین دستی در این منطقه حمایت می کنیم.

وی اظهار داشت: این‌گونه حمایت در هیچ جا نیست که استان را صنعتی و تکالیف ما را اجرایی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت: این سرمایه‌گذاری‌ها ضمن توازن، تامین مواد اولیه و زیرساخت ها ، خروجی مثبت داشته باشد.

وی با اشاره به قول مساعد همکاری با استانداری کرمان گفت: گل‌گهر به‌عنوان یک شرکت ملی در صنعت فولاد کشور نقش آفرینی می‌کند و اکنون ۳۰ درصد از فولاد کشور را در این منطقه تولید می‌کنیم.

عتیقی با بیان اینکه با نگاه به مسئولیت اجتماعی گام برمی داریم افزود: نباید از هدف ملی بودن خود دور بمانیم و ذخایر استان کرمان و سرمایه گذاری سهامداران شرکت مورد توجه قرار دارد.

وی با اشاره به وجود ذخایر در استان‌ها بیان داشت: استان کرمان در جذب سرمایه گذار حرفه ای عمل کرده است.

عتیقی تصریح کرد: شرکت گل‌گهر امسال حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان سود خالص دارد و این میزان با پنج شرکت زیرمجموعه نزدیک به ۱۵ هزار میلیارد تومان می‌رسد اما توسعه صنایع پایین دستی فولاد، استان را صنعتی و اشتغالزایی می کند.

فرماندار سیرجان نیز گفت: سیرجان طی سه سال گذشته رتبه برتر را در زمینه ایجاد فرصت های شغلی کسب کرد.

بهاالدینی ادامه داد: در این راستا امسال چهار هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی تعهد کردیم که تاکنون هشت هزار شغل ایجاد شده و این آمار امیدواریم تا پایان امسال به ۱۰ هزار شغل برسد.​

پربیننده ترین تاثیر کاهش نرخ ارز بر بازار لوازم خانگی بهای تمام شده شمش بین ۹ تا ۱۰ هزار تومان است بر پایه تصمیمات و خردجمعی گام برمی‌داریم چرا دولت بازار سیمان را بهم ریخت؟ سازمان حمایت نسبت به افزایش قیمت دستمال کاغذی چراغ سبز نشان داد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صنعت فولاد صنعت فولاد گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات

به گزارش «تابناک» به نقل از مس پرس، سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر به همراه جمعی از معاونان و مدیران این بانک با حضور در شرکت ملی صنایع مس ایران، با حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل بانک شهر در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های این بانک به منظور تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود، آماده همکاری در زمینه توسعه صادرات محصولات و در مقابل واردات تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز صنعت مس هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم با اشاره به تفاهم حاصل شده با بانک شهر با هدف توسعه صادرات محصولات تولیدی این شرکت گفت: این تفاهم به منظور افزایش صادرات و کمک به رشد درآمدهای ارزی کشور به عنوان یک اقدام مثبت با جدیت پیگیری خواهد شد.

مدرس خیابانی افزود: واردات تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز شرکت ملی صنایع مس ایران از طریق تسهیلات صندوق توسعه ملی و با استفاده از ظرفیت‌های بانک شهر به عنوان یکی دیگر از محورهای همکاری دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • راهیابی ۱۰ ایده و طرح صنایع پایین‌دستی مس سرچشمه به مرحله سرمایه‌گذاری
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • ایجاد تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی در کردستان/ هنرمندان صنعتگر حمایت می‌شوند
  • هنرمندان صنعتگر کردستان حمایت می‌شوند
  • برگزاری فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه در مازندران
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • مذاکرات السودانی در آمریکا درباره خرید بالگرد و سامانه پهپادی
  • بازپس گیری معادن غیر فعال کرمان
  • احداث کارخانه فرآوری شرط واگذاری معادن جدید استان کرمان
  • بزرگترین سرمایه فولاد برای بقا در لیگ (عکس)