Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:29:57 GMT

لیونل مسی برای انتقام می آید

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۶۲۷۹

لیونل مسی برای انتقام می آید

لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا برای دیدار مقابل بیلبئو به میادین باز خواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، سال جدید برای لیونل مسی بسیار خوب آغاز شده بود و او در دو بازی ابتدایی موفق به ثبت دبل شد، اما مسی در ادامه دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ برابر سوسیداد را به علت مصدومیت از دست داده و در دیدار فینال نیز بعد از ضربه به آسیره ویالیبره، بازیکنان بیلبائو در دقیقه 120 با کارت قرمز داور مواجه شده و از زمین اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اگرچه در ابتدا شایعاتی حتی در مورد احتمال محرومیت 12 جلسه ای لیونل مسی نیز منتشر شده بود، اما در نهایت کمیته انضباطی اسپانیای به او تخفیف داده و محرومیت دو جلسه را برای کاپیتان بارسلونا در نظر گرفت. با این حکم مسی فقط بازی مقابل کورنیا در یک شانزدهم کوپا دل ری و الچه در لالیگا را از دست خواهد داد و از تاریخ 31 ژانویه می تواند دوباره در ترکیب بارسلونا حضور یابد.

 

اما جالب اینجاست بارسلونا در این روز و رقابت های لالیگا در استادیوم نوکمپ پذیرای بیلبائو خواهد بود و لیونل مسی خیلی زود فرصت دارد انتقام شکست در فینال سوپرکاپ و البته اخراج خود را بگیرد. مسی چند وقت پیش و در سن مامس بالاخره طلسم گلزنی به بیلبائو در خانه اش را شکست و دروازه این تیم را باز کرد. بعد از دو هفته استراحت، لیونل مسی می تواند در روز پایانی اولین ماه سال، خاطره تلخ فینال سوپرکاپ را به دست فراموشی بسپارد.

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سوم اینترمیامی به نشویل توسط لیونل مسی + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # لیونل مسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • بارسلونا گل نامرئی زد؛ رئال مادرید، قهرمان روی کاغذ!
  • کازورلا: ژاوی بارسلونا را در یکی از بدترین دوره‌های تاریخش تحویل گرفت و قهرمان لالیگا و سوپرکاپ کرد
  • گل سوم اینترمیامی به نشویل توسط لیونل مسی + ویدئو
  • فیلم| دبل و پاس گل «لیونل مسی» در بازی بامداد امروز مقابل نشویل
  • گل دوم لیونل مسی به نشویل (اینتر میامی 3-1 نشویل)
  • گل سرخیو بوسکتس به نشویل روی پاس لیونل مسی (اینتر میامی 2-1 نشویل)
  • گل لیونل مسی به نشویل (اینتر میامی 1-1 نشویل)