Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@16:21:59 GMT

ایستگاه فضایی بین المللی ترک برداشت

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۶۳۱۶

ایستگاه فضایی بین المللی ترک برداشت

رئیس بخش روسی ایستگاه فضایی بین‌المللی گفت که ممکن است ۲ ترک در ایستگاه فضایی بین‌المللی به وجود آمده باشد که هوا از آنها خارج می‌شود هر چند از دست رفتن هوا از این طریق ناچیز است.

قدس آنلاین:  ولادیمیر سالاویف روز جمعه در گفت و گو با شبکه تلویزیونی روسیه ۲۴ با بیان اینکه در ایستگاه فضایی بین المللی در جستجوی ترک‌های جدید هستند، اظهار داشت: یکی از ترک‌ها پیدا شده است و حدس زده می‌شود که ترک دوم نیز وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد که باید تمام بدنه ایستگاه فضایی بین المللی با میکروسکوپ بسیار قوی بازبینی شود.  

رئیس بخش روسی ایستگاه فضایی بین‌المللی تصریح کرد: فضانوردان یک ترک را پیدا کرده‌اند و حدس زده می‌شود ترک دوم نیز وجود داشته باشد که از آنجا هوا نشت می‌کند و باید با فضاپیمای باری از کره زمین میکروسکوپ بسیار قوی به ایستگاه آورده شود تا با آن تمام بدنه این مرکز فضایی مورد تحقیق و بازبینی قرار گیرد.  

وی در مورد اندازه ترک خوردگی گفت که به اندازه ۰.۲ میلیمتر است.  

ایستگاه فضایی بین المللی، یک آزمایشگاه فضایی به ارزش حدود یکصد میلیارد دلار است که در آن انواع آزمایش‌ها در شرایط فضا و بی وزنی توسط چند کشور از جمله روسیه، آمریکا و ژاپن و آژانس فضایی اروپا انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایستگاه فضایی بین المللی روسیه ایستگاه فضایی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود، با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

کد خبر 6088586 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • ۳ فضانورد چینی به سمت ایستگاه فضایی چین رفتند
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • ۳ فضانورد چینی به ایستگاه فضایی می‌روند
  • ۳ فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی شان می شوند
  • ۳ فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند
  • چین ۳ فضانورد دیگر به ایستگاه فضایی خود می‌فرستد
  • تلسکوپ فضایی هابل ۳۴ ساله شد
  • کشف یک باکتری عفونی خطرناک در ایستگاه ‌فضایی بین‌المللی
  • ناسا یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک را در فضا کشف کرد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی