Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه به نقل از روابط عمومی بخشداری رخ، علی‌اکبر صاحبی اظهار کرد: ظرف شب گذشته همزمان با بارش برف و کولاک و شدت باد نیروهای مدیریت ستاد بحران با همکاری اعضای مدیریت ستاد بحران، فرمانداری، راهداری، نیروهای انتظامی و بسیج، هلال احمر، اورژانس، اهالی رباط سنگ، روستاهای سرهنگ، گرماب، عسگرد، علاقه، آبدارو، اسدآباد و دهیاران به بیش از ۳۵۰ مسافر در راه مانده را در جاده‌های ارتباطی این بخش اسکان داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار رخ افزود: در همین مدت به بیش از ۵۰۰ خودروی در راه مانده نیز توسط تیم‌های عملیاتی امداد و نجات هلال احمر و پلیس راه و پاسگاه‌های انتظامی بخش خدمات امدادی و رهاسازی ارائه شد.

وی همچنین از توزیع بیش از ۱۵۰ بسته اقلام غذایی و نیز بیش از ۲۰۰ تخته پتو توسط هلال احمر و اهالی و دهیاران منطقه رخ در بین در راه ماندگان خبر داد.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: برف و کولاک اسکان مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوی لرزید!

تین نیوز

آذربایجان غربی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری سطح زمین حوالی خوی(روستای ولدیان) را لرزاند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حمید محبوبی افزود: شنبه اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ زلزله ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در حوالی خوی و عمق ۸ کیلومتری سطح زمین، ساعت ۲۱:۳۲:۵۳ به وقوع پیوست.

محبوبی ادامه داد: در پی این حادثه شعب هلال احمر شهرستان های خوی، سلماس، ارومیه، چایپاره، چالدران و تمامی پایگاه های امداد و نجات هلال احمر استان به حالت آماده باش در آمدند.

وی افزود: هنوز اطلاعات دقیقی از میزان خسارات احتمالی این حادثه در دست نیست، به محض دریافت گزارش های اولیه ارزیابان، اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • ۲۴۵ حادثه توسط نیروهای هلال احمر گلستان پوشش داده شد
  • وزیر نیرو:مدیریت بحران از وقوع خسارت جبران ناپذیر سیل جلوگیری کرد
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • خوی لرزید!