Web Analytics Made Easy - Statcounter

3 نفر در فنوج توسط افراد مسلح ناشناس به قتل رسیدند.

فرمانده انتظامی فنوج گفت: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در شهرستان فنوج ادامه دارد.

به گزارش رکنا، احمد گرجی در زاهدان اظهار کرد: ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر در پی تیراندازی راکب و ترک نشین یکدستگاه موتورسیکلت به راننده و سه سرنشین یک دستگاه وانت نیسان در یکی از معابر روستایی شهرستان فنوج (روستای جوگز) متاسفانه راننده و دو سرنشین خودرو وانت نیسان توسط عاملان این اقدام به قتل می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تلاش پلیس برای دستگیری عاملان تیراندازی ادامه دارد

فرمانده انتظامی شهرستان فنوج افزود: مقتولان ۲ نفر از پیمانکاران بنیاد مسکن و یک نفر از ساکنان بومی شهرستان فنوج بودند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده این جنایت در پی یک اختلاف قبلی بوده افزود: در این رابطه بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و طرح مهار برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به اجرا در آمد.

گرجی گفت: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در شهرستان فنوج ادامه دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/003DR6

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستگیری عاملان تیراندازی شهرستان فنوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن به موقع در سیستان و بلوچستان تأمین شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان، زیرساخت‌های مربوط به طرح نهضت ملی مسکن را به موقع تأمین کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، محمد کرمی امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در نخستین جلسه شورای مسکن سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: اقدامات خوبی در استان با اهتمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده اما به منظور بهره‌برداری هر چه سریع‌تر واحدهای این طرح نیاز است زیرساخت‌ها مورد نیاز از جمله آب و برق توسط متولیان امر فراهم شود.

وی افزود: ادارات آب و برق استان پیگیر اعتبارات ملی برای اجرای هر چه سریع‌تر پروژه‌های خود در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه‌دار شدن کسانی است که نمی‌توانند به هر دلیلی صاحب‌خانه شوند بنابراین تمام دستگاه‌ها باید به سهم خود اقدامات لازم را انجام دهند.

کرمی بر واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط در شهرهای استان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه واگذاری زمین‌های ویلایی گام مهمی برای حفظ جمعیت و اجرای هر چه سریع‌تر این طرح مهم ملی توسط خود شهروندان است هیچ موضوعی نباید موجب تأخیر واگذاری زمین و اجرای پروژه‌های مسکن شود.

عطاالله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان و دبیر شورای مسکن استان نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: صنعت ساخت و ساز به‌عنوان یک صنعت پیشرو با هدف توسعه اقتصادی است که با رونق این بخش دیگر صنایع نیز فعال می‌شوند و بر عکس رکود در بخش مسکن تأثیر منفی در حوزه اقتصاد و اشتغال خواهد داشت و با آغاز طرح نهضت ملی مسکن، شاهد تأثیرات مثبت آن در بازار مسکن این استان هستیم.

وی با اشاره به تأثیرگذاری صنعت مسکن در توسعه اقتصادی افزود: با توجه به اینکه تولید و ساخت و ساز مسکن، نوعی اقتصادی مولد، پویا، اشتغال‌زا و محرک است و رونق این صنعت، زمینه اشتغال پایدار را فراهم می‌کند؛ سال گذشته ۱۴ جلسه شورای مسکن در سیستان و بلوچستان برپا شد که ۹۶ درصد ۱۴۷ مصوبه آن اجرایی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به شعار سال افزایش تولید مسکن در قالب طرح نهضت ملی و با مشارکت مردم را به‌عنوان یکی از اولویت‌های اجرایی سال جاری قرار داده‌ایم و با به‌کارگیری کلیه ظرفیت‌های مرتبط در استان و با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا شاهد جهشی مثبت و تأثیرگذار در تولید مسکن استان شاهد باشیم.

کد خبر 744893

دیگر خبرها

  • محور کتیج به کرحمت مسدود شد
  • آخرین وضعیت سیلاب در برخی از مناطق جنوبی کشور/۳ کشته در سیستان و بلوچستان و ۳ مصدوم در عسلویه
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن به موقع در سیستان و بلوچستان تأمین شود
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • رگبار باران در ۱۷ استان/ احتمال آبگرفتگی معابر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • مجروح شدن ۱۲ نفر بر اثر حمله سه سگ گرگ در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ورود سامانه بارشی همراه با رگبار از امروز
  • دیدارمدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان