Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ رضا دولت آبادی در حاشیه این آیین، در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد کشور جایگاه خاصی در ابعاد مختلف دارد و توانسته با صادرات محصولات  خود که منطبق با آخرین استانداردهای روز دنیا است، ارز حاصل از صادرات را به کشور بازگرداند و  این موضوع دستاورد بزرگی به ویژه در دوران تحریم به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازدید بسیاری خوبی از بخش های مختلف کارخانه امروز انجام گرفت و ما به عنوان بانک تجارت آمادگی خود را برای همکاری با این مجتمع عظیم صنعتی اعلام می کنیم.

مدیرعامل بانک تجارت ایران خاطرنشان کرد: بانک ها مشاوران خوبی برای تولید کنندگان محسوب می شوند و لذا  می توان از طریق تعاملات دو سویه در زمینه های مختلف همکاری های مناسب و نتایج سودمندی گرفت .

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز گفت: وارد 56  سالگی ذوب آهن اصفهان شدیم و این تفاهم نامه که نزدیک به روز بیست و سوم دی ماه سالروز انعقاد قرارداد کارخانه، تبادل شد را به فال نیک می گیریم.

وی افزود: هر آنچه در چرخه تولید نیاز داریم به سرمایه در گردش باز می گردد و بانک ها ارکان بسیار موثری در این راستا محسوب می شوند.

مدیر عامل شرکت اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان نخستین تولید کننده مقاطع ساختمانی کشور و تنها تولید کننده ریل در غرب آسیا به شما می رود و هم اکنون این محصول دارای ارزش افزوده بالا در پنج محور راه آهن کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

وی گفت: ذوب آهن اصفهان نیازمند یک پشتوانه مالی است و بانک تجارت ایران که برای همکاری  اعلام آمادگی نموده است، می تواند یک شریک راهبردی و موثر برای ذوب آهن  در راستای ارتقاء کمی و کیفی تولیدات شرکت، باشد.

پربیننده ترین شرط جدید پذیرش تراکنش‌های بانکی/ کدام افراد از دریافت خدمات بانکی محروم می‌شوند؟ شرایط کشور به هیچ وجه به وضعیت بی‌ثبات قبل باز نمی‌گردد/ فرصت‌سازی بانک مرکزی از بحران تحریم‌ها جزئیات لغو تراکنش‌های بانکی بدون کد ملی برگشت تراکنش‌های فاقد کد شهاب در ساتنا از ۵بهمن ریزش بورس ارتباطی با نرخ بهره بانکی ندارد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک تجارت ذوب آهن اصفهان بانک تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

تین نیوز

آستانه مجموع مبالغ برداشت از طریق درگاه های پرداخت غیر حضوری، از کلیه حساب های سپرده غیر تجاری متعلق به مشتری حقیقی در هر مؤسسه اعتباری با افزایش دو برابری تا دو میلیارد ریال به صورت روزانه و ۱۰ میلیارد ریال به صورت ماهانه مجاز شد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، بانک مرکزی امروز (چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳) در بخشنامه ای موارد زیر را ابلاغ کرد:

"پیرو بخشنامه پنجم فروردین ۱۴۰۳ معاون فن آوری های نوین بانک مرکزی درخصوص افزایش سقف تراکنش خرید اشخاص حقیقی، به استحضار می رساند هیأت عامل بانک مرکزی در جلسه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ با استناد به اختیارات مقرر در ماده (۱۷) دستورالعمل شفاف سازی تراکنش های بانکی اشخاص با اصلاحات و الحاقات بعدی آن، مصوب شورای پول و اعتبار ابلاغی طی بخشنامه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ که طی آن افزایش آستانه های مقرر در دستورالعمل مذکور در حدود شاخص بهای کالا و خدمات مصرفی به رئیس کل بانک مرکزی تفویض شده است، با افزایش آستانه های مندرج در مواد (۸)، (۱۰) و (۱۲) دستورالعمل شفاف سازی تراکنش های بانکی اشخاص، به شرح زیر موافقت نمود:

آستانه مجاز مجموع مبالغ برداشت از طریق درگاه های پرداخت غیرحضوری، از کلیه حساب های سپرده غیرتجاری متعلق به مشتری حقیقی در هر مؤسسه اعتباری، تا دو میلیارد ریال به صورت روزانه و ۱۰ میلیارد ریال به صورت ماهانه افزایش می یابد.

الزام به تکمیل قسمت (فیلد) بابت در فرم های مربوط و ارایه اسناد مثبته دال بر انجام معامله، قرارداد و یا علت انتقال وجه در نقل و انتقالات الکترونیکی حضوری درون بانکی و بین بانکی روزانه اشخاص حقیقی از گروه حساب های غیرتجاری آن ها که تا زمان ابلاغ این بخشنامه برای مبالغ بالاتر از دو میلیارد ریال اعمال می شد، از این پس برای مبالغ بالاتر از چهار میلیاردریال ضرورت می یابد.

هم چنین در نقل و انتقالات الکترونیکی حضوری درون بانکی و بین بانکی مربوط به حساب های غیرتجاری اشخاص حقیقی با مبالغ بیشتر از دو میلیارد ریال تا چهار میلیارد ریال، گرچه ارایه اسناد مثبته دال بر انجام معامله، قرارداد یا علت انتقال وجه ضرورت ندارد، لیکن تکمیل قسمت (فیلد) بابت در فرم های مربوط، الزامی است.

حداکثر تراکنش خرید از هر کارت پرداخت و نیز کلیه کارت های پرداخت متعلق به مشتری حقیقی، به روزانه مبلغ دو میلیارد ریال افزایش می یابد. کنترل آستانه مذکور در خصوص هر کارت بر عهده مؤسسه اعتباری صادرکننده کارت پرداخت است.

بانک ها موظفند، ضمن ایفاد نسخه اصلاحی دستورالعمل شفاف سازی تراکنش های بانکی اشخاص و نیز ارسال نسخه ای از «دستورالعمل نحوه اخذ مستندات موضوع تبصره ماده (۷)، تبصره (۲) ماده (۱۰) و تبصره ماده (۱۱) دستورالعمل شفاف سازی تراکنش های بانکی اشخاص» که ماده (۴) آن با توجه به تغییرات فوق الاشاره مورد اصلاح قرار گرفته است، مراتب را با لحاظ مفاد بخشنامه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ به تمامی واحدهای ذیربط آن مؤسسه اعتباری ابلاغ و بر حسن اجرای آن نظارت کنند".

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد ؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • دو برابر شدن سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ | ابلاغیه جدید بانک مرکزی
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری/عملکرد بانک ملی به الگویی برای سایر بانک‌های کشور تبدیل شود
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟