Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد احمدی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تصمیم برای حفظ ایمنی و سلامت مسافران و با توجه به سرعت وزش باد و مواج بودن دریا اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: مسافران تا اطلاع بعدی برای سفر به جزیره های قشم، هرمز و لارک به بندر شهید حقانی مراجعه نکرده و اطلاع‌های لازم را از طریق رسانه‌ها پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره کل هواشناسی هرمزگان با صدور هشدار هواشناسی دریایی شماره ی ۴۵ (سطح نارنجی) توصیه کرد با توجه به وزش باد نسبتا شدید شمال شرقی و مواج شدن دریا که احتمال رسیدن امواج به ۲ متر وجود دارد تمهیدهای لازم برای شناورها، فعالیت های صیادی و تفریح‌های آبی اندیشده شود.

براساس این هشدار باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش دید افقی و در پی ان مواج شدن دریا همراه است و احتمال آسیب دیدن شناورهای سبک و تورهای صیادی وجود دارد.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی هرمزگان مسافرت حمل و نقل مسافری هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی هرمزگان مسافرت حمل و نقل مسافری اداره کل هواشناسی هرمزگان مسافرت حمل و نقل مسافری هرمزگان بندرعباس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان حسین قاسمی رئیس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اورژانس ۱۱۵ هرمزگان از انتقال بیمار ۳۰ ساله با تشخیص ترومبوز وریدی از بیمارستان با بالگرد هوایی بستک به بندر لنگه و سپس انتقال فرد از بندر لنگه به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس توسط بالگرد اورژانس هوایی خبر داد.

قاسمی گفت: بیمار ۳۰ ساله با تشخیص ترومبوز وریدی به بیمارستان مراجعه کرد که به دلیل وخامت حال بیمار و نیاز به مراقبت‌های تخصصی بیشتر، تصمیم به انتقال بیمار به بیمارستان در بندرعباس گرفته شد.

وی افزود: با توجه به شرایط بیمار، سریع‌ترین و ایمن‌ ترین روش انتقال، استفاده از بالگرد هوایی تشخیص داده شد.

رئیس اورژانس هرمزگان عنوان‌کرد: بیمار ابتدا با بالگرد هوایی بستک از بیمارستان به بندر لنگه منتقل شد و سپس از بندر لنگه با بالگرد هوایی توسط کادر مجرب فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ به بندرعباس منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد: انتقال سریع بیمار با بالگرد هوایی می‌تواند در این موارد حیاتی باشد.

کد خبر 6085418

دیگر خبرها

  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم
  • فعالیت‌ های دریایی در خزر ممنوع شد
  • هشدار افزایش وزش باد و ارتفاع امواج در دریای خزر
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان