Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگاه مبارزه با تروریسم عراق از آغاز عملیات "ثأر الشهداء" (انتقام خون شهدا) از صبح روز جمعه با هدف نابودی بقایای داعش خبر داد.

 به نقل از اسپوتنیک، یحیی رسول، سخنگوی نیروهای مسلح عراق امروز شنبه در توئیتی نوشت: به دستور مصطفی الکاظمی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عملایت "ثأر الشهداء" از صبح جمعه برای از بین بردن بقایای گروه تروریستی داعش آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای قهرمان ما موفق شدند در قالب این عملیات شماری از تروریست ها را در مناطق "باب المعظم در بغداد و عامریه در فلوجه و همچنین استان کرکوک از پای درآوردند.

در بیانیه دستگاه مبارزه با تروریسم عراق نیز با تایید این مطلب آمده است که دستگاه مبارزه با تروریسم همواره و همچنان در سراسر عراق و با قدرت تمام بقایای داعش را به هلاکت می رساند و به ملت عراق وعده می دهد که طی ساعات و روزهای آتی عملیات ویژه بیشتری انجام دهد.

روز پنجشنبه دو انتحاری در مرکز بغداد خود را منفجر کردند که به کشته و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ تن منجر شد. گروه تروریستی داعش مسئولیت این انفجارها را برعهده گرفت.

نخست وزیر عراق نیز در سخنانی داعش را به انتقام سخت و تکان دهنده تهدید کرد و در پی این حادثه شماری از فرماندهان امنیتی و نظامی عالی رتبه را عزل و نصب کرد.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن بقایای موشک های اسرائیلی در عراق + عکس و فیلم

به گزارش جماران؛ به نقل از صابرین نیوز، نیروهای اطلاعاتی حشدالشعبی بقایای یک موشک را در منطقه لطیفیه در حومه پایتخت بغداد پیدا کردند. به گفته رسانه های محلی این موشک اسرائیلی است.

 

 

 

 

 بقایای یک موشک دیگر در عراق پیدا شد

براساس اطلاعات منتشر شده، موشک بالستیک هواپرتاب خانواده اسپارو در سه نسخه در انواع کوتاه‌برد و میان‌برد قابلیت بکارگیری توسط جنگنده‌ها را داشته و سرجنگی می‌تواند با پروفایل قابل تنظیم (بالستیک یا به همراه مانور) پس از جدایش دوباره وارد جو شود.

با توجه به تصاویر منتشر شده از بقایای بوسترهای سقوط کرده در عراق، تاکنون حداقل دو بوستر از موشک‌ های خانواده اسپارو مشاهده شده است.

حجم ویدیو: 3.55M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • پیدا شدن بقایای موشک های اسرائیلی در عراق + عکس و فیلم
  • بقایای موشک اسرائیل در مرز ایران و عراق؟!/عکس
  • عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • تایید عبور پرتابه‌های ناشناس از آسمان عراق | واکنش فوری عراق به وقوع انفجارهای شدید در این کشور
  • در آغاز حمله سپاه به اسرائیل چرا ابتدا از پهپادهای انتحاری استفاده شد؟
  • ارتش غافلگیر شده بود؟ /سند سِری ارتش درباره آغاز جنگ تحمیلی
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق