Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، به‌دلیل شرایط نامساعد جوی و وزش باد شدید، بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس از صبح امروز تعطیل شد.

با توجه به وزش باد و خیزش و بروز گرد وخاک و کاهش میدان دید افقی در مناطق شرقی و مرکزی استان، از ترددهای غیرضروری  به ویژه در ساعات صبح تا ظهر امروز خودداری شده است.

سرعت وزش باد امروز در هرمزگان به بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج در محدوده ۲۰۰ سانتی‌متر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق نظریات کارشناسان، با تأثیر سامانه پرفشار سرد در مناطق شرقی و مرکزی استان و مناطق دریایی از جمله تنگه هرمز، وزش باد شدید شمال شرقی پیش‌بینی می‌شود که در مناطق خشکی سبب گرد و خاک و در مناطق دریایی سبب مواج شدن دریا خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ از ظهر یکشنبه از میزان سرعت باد و تلاطم دریا در محدوده تنگه هرمز کاسته خواهد شد.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: تنگه هرمز سرعت باد باد بندرعباس هرمزگان وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر وقت امروز احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی، جنوب شرقی و به ویژه در ارتفاعات استان وجود خواهد داشت.
طی امروز و فردا وزش باد در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و شمالی در برخی ساعات متوسط خواهد بود.
تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود و در این مدت استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی خواهد شد.
بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • آسمان صاف با وزش باد