Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکلات تلخ با ورود به دنیای آسیب زای دختران، روابط دختران، پسران و والدین را بررسی می کند.این برنامه یک شنبه 5 بهمن به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی روی آنتن شبکه 5 سیما می رود.

به گزارش برنا؛ برنامه شکلات تلخ به ایستگاه 58 رسید. مجتبی احمدی تهیه کننده این مستند تلویزیونی در حوزه آسیب می گوید: پرداختن به دغدغه ها و موضوعات نوجوانان از چند زاویه، مهم و قابل بررسی است اصولا این گروه سنی در معرض انواع آسیب هستند و به دلیل ورود قریب الوقوع به جامعه و فاصله گرفتن از خانواده می توانند مسیر متفاوتی از زندگی آن را تجربه کنند لذا اگر با آموزش و اطلاعات لازم درگیر مسائل جدید پیش روی زندگی اشان نشوند ممکن است به راهی برسند که بازگشت از آن هزینه های بسیاری را متحمل سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی احمدی ادامه می دهد: در برنامه شکلات تلخ با حضور روانشناسان و جامعه شناسان به دلایل موثر در تغییرات روحی و روانی نوجوانان در دوران بلوغ می رسیم و بررسی می کنیم که والدین موفق در برقراری ارتباط با فرزندانشان، چه مسیری را طی کرده اند، از چه نوع رفتار و برخورد استفاده کرده اند، با چه دیالوگ هایی فرزندانشان را در لحظات مختلف خطاب کرده اند و چگونه با فرزندانشان در برخورد با بحران های موجود در زندگی آن ها همراه شده اند.

تهیه کننده مستند شکلات تلخ اضافه می کند: با دکتر فرشاد نجفی پور روانشناس، اتفاقات زندگی نوجوانان را در شرایط مختلف به ویژه تحصیل و دانشگاه بررسی کردیم، با دکتر روشنک زمان پور تاثیرات مخرب فضای مجازی را تحلیل کردیم و چالش ها و مخاطرات این محیط را بر شمردیم و در نهایت با زهرا فرحزادی روانشناس حوزه آسیب مسائل اقتصادی مرتبط با زندگی نوجوانان را به گفت و گو نشستیم.

برنامه شکلات تلخ به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی روزهای یک شنبه و سه شنبه ساعت 16 روی آنتن شبکه 5 سیما می رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کارگردان تهیه کننده مجتبی احمدی شبکه 5 سیما شکلات تلخ مجتبی احمدی شکلات تلخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عکس پویش زندگی با آیه‌ها در اصفهان

همراه با آغاز پویش زندگی با آیه‌ها که به همت سازمان تبلیغات اسلامی همزمان در همه استان‌ها از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرد، در اصفهان نیز این پویش در قالب برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود.


بر این اساس با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته نمایشگاه عکسی حاوی عکس نوشت ۳۰ آیه در قالب ۳۰ تابلو در گذر فرهنگی چهارباغ برپا شده است.


عکس‌های تهیه شده در این نمایشگاه از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تهیه شده و این نمایشگاه از اول فروردین ماه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه با ۱۷ و ۳۰ دقیقه برپا خواهد بود.


این نمایشگاه در حاشیه مراسم جزخوانی قرآن کریم در گذر چهارباغ و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • یک روش برای آموزش قوانین زندگی به فرزندانتان (فیلم)
  • هدف اصلی «بی‌انتها»، رساندن مخاطب به محبت پروردگار است
  • مطالعه و همکاری بین دستگاهی؛ عوامل موثر توسعه گردشگری در سواحل
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی در بروجرد دستگیر شدند
  • روش‌های موثر مصرف سیب برای کاهش وزن
  • استفاده از وسایل گرمایشی در چادر مسافرتی خطر گازگرفتگی را افزایش می‌دهد
  • بخشش باید فرهنگ گدایی را ریشه‌کن کند
  • برپایی نمایشگاه عکس پویش «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه عکس پویش زندگی با آیه‌ها در اصفهان