Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، تحریم آستان قدس رضوی را کاری بی‌نتیجه برای آمریکایی‌ها خواند و تاکید کرد: این تحریم نشان از عصبانیت یک مجموعه قدرت‌باخته و لجوج دارد.

به گزارش قدس آنلاین، علی آقامحمدی، دلیل تحریم آستان قدس رضوی را حرکتی مبهم از سوی دولت آمریکا عنوان کرد و گفت: آنها طوری عمل می‌کنند که منطقی پشت آن نیست، زیرا تحریم کردن مجموعهای که صرفاً به کار فرهنگی و اعتقادی مشغول است معنی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آستان قدس رضوی مرکز مراجعه اعتقادی مردم در ابعاد بزرگی بیش از ۵۰ میلیون نفر در سال است. نه تنها مردم ایران، بلکه مردم سراسر جهان با اعتقاد به این مجموعه مقدس زندگی می‌کنند. از این رو هیچ منطقی پشت آن نیست و فقط از عصابیت آنهاست و نوعی جنون از این حرکت آنها برداشت می‌شود.

آقا محمدی، تحریم آستان قدس را کاری بی‌نتیجه برای آمریکایی‌ها معرفی و ابراز کرد: ائمه معصومین(ع) مورد احترام همه مسلمانان با هر نگاه و عقیده‌ای هستند و چنین تحریمی نشان از عصبانیت یک رژیم قدرت‌باخته و لجوج دارد.  

او با ابراز تعجب از اقدامات نامعقول مدعیان طلایه‌داری تمدن جهانی بیان کرد: آمریکا تا پیش از این به عنوان مجموعه‌ای مدعی عقلانیت بود، با این اقدامش، خود را تهی از ‌عقل و حتی دیوانگی نشان داد. آنها دست به تصمیمات و اقداماتی می‌زنند که وحشی‌ها در دوران گذشته هم نکردند.

    بیشتر بخوانید

        خواننده برجسته کشور: هنرمندان متعهد تحریم آستان قدس را محکوم کنند

        عضو مجلس خبرگان رهبری: آمریکا داروهای ضروری را هم از ما دریغ کرد/ تحریم آستان قدس عمق حماقت آمریکاست

        سردار شکارچی: تحریم آستان قدس نشانه‌ای از جنگ بی‌پرده آمریکا با امت اسلامی است

        عضو کمیسیون امنیت ملی ‌مجلس: تحریم آستان قدس رضوی خدشه‌ای به اعتقادات و باورهای دینی مردم ایران وارد نمی‌کند

وی تحریم را دارای تاثیرات منفی کوتاه مدت دانست و افزود: تحریم در درازمدت زمینه استقلال  کشورمان را فراهم خواهد کرد، زیرا ایران نیروی انسانی خوب و اراده مقابله را داراست و شجاعت در مردم و رهبران و مقاماتش وجود دارد و در بلندمت برای آنها نتیجه‌بخش نخواهد بود.

 وی، تحریم آستان قدس را کاری بی‌معنا خواند و گفت: این دست اقدامات نفرت جهانی را از دولت آمریکا در دل‌های مسلمانان افزون خواهد کرد که به نظرم این ضربه دیگر با هیچ اقدامی برای آمریکا قابل جبران نیست. بی تردید متضرر اصلی این اقدام تنها دولت آمریکا است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تحریم آستان قدس رضوی عصبانیت علی آقامحمدی آمریکا تحریم آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار نیروهای مسلح افتخار جمهوری اسلامی است

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در آیین رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی به مناسبت روز ارتش (۲۹ فروردین ماه) افزود: اتکای صهیونیستها به پشتیبانی آمریکا نباشد، آنها خودشان هم می‌دانند که اگر از روی بی‌عقلی و روحیه شرارت دست به اقدامی بزنند پاسخ سختی از نیروهای مسلح ما دریافت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: نگرشهای معنوی و اهداف ویژه، نیروهای مسلح ما را بین همه نیروهای مسلح جهان دارای جایگاه ویژه نموده است که جای تبریک به نیروهای مسلح و مردم دارد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه عملیات وعده صادق گواهی بر این اقتدار و عظمت و قدرت نیروهای مسلح بود، افزود: این عملیات مقابله حساب نمی شود، بلکه یک تنبیه کوچک برای این رژیم جعلی بود.

به گفته وی، نظام مقدس اراده بکند با مدیریت رهبر معظم انقلاب، بدیهی است که این قدرت به صحنه می‌آید و تعیین کننده خواهد بود.

نظری گفت: امروز رژیم جعلی و غاصب اسرائیل در مواجهه با حماس و مردم غزه نمی‌داند چه کند و در این باتلاق گیر کرده است و در مقابل قدرت نظام اسلامی و تصمیم نظام اسلامی و اراده این نظام هم دچار چالش است. آنها از قوت و قدرت این کشور و این نظام مطلع هستند.

وی بیان کرد: کسانی که وابسته به تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی بوده در سراسر جهان آماده هستند. رژیم صهیونیستی اگر شرارتی بخواهد انجام دهد حتماً برخورد بسیار شدیدتری و دقیق‌تری و مخربتری انجام خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه آن‌ها بسیار آسیب‌پذیر هستند، افزود: رژیم جعلی اسرائیل آنچه که این رژیم همیشه در دست داشت به ظاهر قدرت نظامی او بود اما با عملیات وعده صادق و همچنین طوفان الاقصی آن هم فرو ریخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: همه در تلاش هستیم که مشکلات را کمتر کنیم و بدیهی است که در فضای اتحاد و انسجام این کار محقق خواهد شد.

رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی به مناسبت روز ارتش، ۲۹ فروردین ماه در منطقه بلوار نماز مشهد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • مسلمان آمریکایی مجموعه نفیس تمبر خود را به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کرد
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • یک واقف آمریکایی ۱۰ هزار قطعه تمبر به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • اهدای ۱۰ هزار قطعه تمبر مسلمان آمریکایی به موزه رضوی
  • اقتدار نیروهای مسلح افتخار جمهوری اسلامی است
  • ایران با وجود تحریم‌ها چگونه توانسته تا این حد پیشرفت نظامی کند؟
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم