Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع محلی از انفجار بمبی در حومه دیرالزور در سوریه در مسیر یک خودروی نظامی خبر دادند و اعلام کردند که سه نفر کشته شده‌اند؛ اما مشخص نیست از نظامیان آمریکایی یا نیروهای «قسد» مورد حمایت واشنگتن، هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سانا، بر اثر انفجار بمب در مسیر یک خودر نظامی «همر» در اطراف میدان نفتی «العمر» در حومه دیرالزور سوریه سه نظامی کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

منابع محلی اعلام کرد: جمعه شب بمبی در مسیر خودرو نظامی از نوع هامر در جاده میدان نفتی العمر که اشغالگران آمریکایی در آن منطقه حضور دارند، منفجر شده است.

این منابع بیان کردند: مشخص نیست که کشته شدگان از نظامیان اشغالگر آمریکایی هستند یا از شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا.

منابع سوری گزارش دادند: به دنبال انفجار خودروی نظامی مذکور، نیروهای قسد مورد حمایت واشنگتن با حمایت نظامیان آمریکایی به روستای «رویشد» در نزدیکی محل انفجار حمله کرده و بیش از 50 غیرنظامی از این روستا را با خود به مکان نامعلومی منتقل کردند.

در  مناطق محل حضور شبه نظامیان قسد مورد حمایت آمریکا در سوریه حملات مداوم انجام می‌شود که تاکنون ده‌ها نفر از آنها کشته و زخمی شده‌اند به طوری که چند روز قبل 4 نفر از نیروهای قسد در حملات انجام شده به حسکه و دیرالزور کشته و شماری دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی سردار نقدی از روز آویزان کردن نظامیان آمریکایی از تیرهای برق | این عالم صاحب دارد

معاون هماهنگ کننده‌ی سپاه پاسداران گفت: رژیم آمریکا هزینه زیادی برای کادرسازی و تربیت یک نسل امریکوفیل در عراق پرداخت و نتایج قابل توجهی هم بدست آورد اما با خط مشی و راهبردی که در قبال فلسطین در پیش گرفت آن سرمایه‌گذاری دود شد. روزی که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق در خیابان‌های بغداد و منامه آویزان کنند چندان دیر نیست و آمریکایی‌ها باید خودشان را برای مواجهه با این وضعیت آماده کنند.

سردار محمدرضا نقدی با بیان این‌که مجاهدان عالم در قبال جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی بی‌کار ننشسته‌اند، اظهارکرد: این عالم صاحب دارد و براساس سنت‌های شناخته شده‌ای اداره می‌شود. امام خامنه‌ای در اولین واکنش نسبت به عملیات طوفان الاقصی به یک سنت الهی اشاره کردند و فرمودند وقتی ظلم و جنایت از حد گذشت و درنده‌خویی به نهایت رسید، باید منتظر طوفان بود.

بنابر روایت فارس، وی افزود: صهیونیست‌ها بعد از طوفان الاقصی باید به خودشان می‌آمدند و از شدت ظلم و جنایت می‌کاستند و راه حساب شده‌تری را در پیش می‌گرفتند. در این صورت دست‌کم برای یک دهه دیگر عمر حکومت‌شان تمدید می‌شد. اما آن‌ها با شدت بخشیدن به جنایت علیه بشریت، راه میان‌بری برای نابودی خودشان گشوده‌ و زمینه را برای وقوع حادثه‌ای مهیب‌تر از طوفان الاقصی فراهم کردند.

معاون هماهنگ کننده‌ی سپاه پاسداران با بیان این‌که عمق جنایت‌پیشگی صهیونیستها افکار عمومی منطقه و مردم جهان را به ستوه آورده، خاطرنشان کرد: اکنون چنان عزمی در مردم منطقه ایجاد شده که سابقه نداشته و وقتی حرکت بزرگ و عمومی مردم منطقه آغاز شود، هیچ نیرویی نمی‌تواند با آن به مقابله برخیزد. امروز با قاطعیت می‌توان گفت بین این زنجیره‌ی حوادث و زوال قطعی رژیم صهیونیستی هیچ فاصله‌ای نخواهد بود.

سردار نقدی با اشاره به پشتیبانی کامل آمریکا از جنایت‌های صهیونیست‌ها، اظهار کرد: پس از طوفان الاقصی آمریکا هم می‌توانست راهبرد حساب شده و پیچیده‌تری را در پیش بگیرد، اما انگار خواست پروردگار بود که سرنوشت رژیم جنایتکار آمریکا با فرزند نحس و شوم خودش در خاورمیانه گره بخورد.

وی تصریح کرد: خداوند متعال برای بیداری بیشتر جامعه‌ی بشری و آمادگی جدی‌تر مجاهدان، به آمریکا و رژیم صهیونیستی مهلت داده اما آن‌ها از این حقیقت غافل هستند که عذابی خوارکننده برای‌شان تدارک دیده شده. اگر این جنایت‌ها نبود موج اعتراض به موجودیت رژیم صهیونیستی به داخل کاخ سفید نمی‌رسید و بیداری درونی در ارتش آمریکا آن نظامی آمریکایی را به مرحله خود سوزی نمی‌رساند. قابل پیش بینی است که با ادامه‌ی این روند باید منتظر اعتراض نظامیان بلند پایه‌ی آمریکایی باشیم.

سردار نقدی اظهار کرد: رژیم آمریکا هزینه زیادی برای کادرسازی و تربیت یک نسل امریکوفیل در عراق پرداخت و نتایج قابل توجهی هم بدست آورد اما با خط مشی و راهبردی که در قبال فلسطین در پیش گرفت آن سرمایه‌گذاری دود شد. روزی که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق در خیابان‌های بغداد و منامه آویزان کنند چندان دیر نیست و آمریکایی‌ها باید خودشان را برای مواجهه با این وضعیت آماده کنند.

دیگر خبرها

  • شمار نظامیان اسرائیلی زخمی در جنگ غزه به 3160 نفر رسید
  • شمار نظامیان کشته شده اعلام شده اسرائیل به 597 نفر رسید
  • کشته شدن یک نظامی اسرائیلی دیگر در غزه/ شمار نظامیان کشته شده اسرائیل به 596 نفر رسید
  • کی‌یف: احتمال استقرار نظامیان اروپایی در اوکراین وجود دارد
  • جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریه
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • پیش‌بینی سردار نقدی از روز آویزان کردن نظامیان آمریکایی از تیرهای برق | این عالم صاحب دارد
  • زخمی شدن 31 نظامی اسرائیلی در 48 ساعت گذشته
  • انفجار مقر جنبش فتح در نابلس/ راهپیمایی حمایت از غزه در طولکرم
  • پیامدهای جنگ حماس و اسرائیل بر غرب آسیا/ رادیکالیسم دامن غرب را خواهد گرفت؟