Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:33:10 GMT

افزایش ۲۶ درصدی کشفیات مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۸۶۲۵

افزایش ۲۶ درصدی کشفیات مواد مخدر

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار مجید کریمی با اشاره به عملکرد قابل قبول رده های استانی این پلیس در مبارزه با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر افزود: گرچه مقابله با قاچاقچیان و سرشبکه های اصلی قاچاق و ترانزیت مواد افیونی با تمام توان در دستور کار است، اما همچنان مسیری طولانی و پر پیچ و خم در این عرصه پیش رو داریم و امیدواریم به مدد تلاش همه نهادها و ارگان های مسئول و نیز همکاری خوب شهروندان، به موفقیت روزافزون دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کریمی همچنین تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا علیرغم محدودیت‌های شدید ناشی از شرایط همه گیری ویروس کرونا نه تنها ارتباط و تعامل خود را با کشور های همسایه حفظ کرده است، بلکه بیش از پیش و هدفمند، هم به صورت برخط (آنلاین) و هم ملاقات های حضوری، در حال رایزنی با مقامات سایر کشورها و مجامع بین المللی در عرصه مبارزه با مواد مخدر است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره با تاکیدات فرمانده ناجا مبنی بر تلاش در راستای حرکت به سمت کشف علمی جرایم اظهار داشت: کشف علمی جرایم و بومی سازی تجهیزات و امکانات تخصصی کشف در حوزه مواد مخدر، با همکاری و تعامل نزدیک و تنگاتنگی که در حال حاضر با شرکت های دانش بنیان برقرار شده، در حال انجام است و امیدواریم در ایام مبارک دهه فجر امسال از تعدادی محصولات دانش بنیان بومی در این حوزه، رونمایی کنیم.

سردار کریمی ضمن قدردانی از زحمات تمامی کارکنان خدوم و جان بر کف نیروی انتظامی در عرصه مبارزه با مواد مخدر گفت: امیدواریم در سال آینده با برنامه ریزی ها و هدف گذاری های دقیق و اعطای مشوق های مطلوب تر به رده‌های استانی پلیس مبارزه با مواد مخدر، شاهد شتاب بیشتر در امر مقابله با این بلای خانمان سوز و در نهایت افزایش میزان رضایت مندی شهروندان باشیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: کشف علمی جرایم و بومی سازی تجهیزات و امکانات تخصصی کشف در حوزه مواد مخدر، با همکاری و تعامل نزدیک و تنگاتنگی که در حال حاضر با شرکت های دانش بنیان برقرار شده، در حال انجام است.

کریمی اظهار داشت: از آنجایی که دغدغه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای درخصوص مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و لزوم پیشگیری از اعتیاد است، مهمترین اولویت کاری پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز همین امر بوده و همواره بر تلاش مضاعف و مجاهدت های ایثارگونه کارکنان نیروی انتظامی، بویژه همکاران غیور پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاسخگویی به مطالبه به حق شهروندان در عرصه مقابله با این بلای خانمان‌سوز، تاکید می شود.

برچسب‌ها ریاست پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه اخبار کنکور پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ حسین باباپور، در تشریح جزییات دستگیری زن مواد فروش در شمال تهران گفت: چندی پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت، زنی مواد فروش به نام «سارا» با یک دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجایی و توزیع مواد مخدر می‌کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت مسأله، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی مواد مخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، ۶ کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر