Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته پیش رو قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای اولین بار با حضور ۴۰ تیم برگزار می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت AFC، برای اولین بار تعداد تیم های لیگ قهرمانان آسیا به ۴۰ تیم افزایش پیدا کرده است و در این دوره شاهد حضور تیم هایی هستیم که اولین حضور خودشان را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از جمله باشگاه هایی که آماده انجام اولین بازی خود در مرحله گروهی در لیگ قهرمانان آسیا هستند می توان به ال وحدات   قهرمان لیگ اردن که اخیراً این عنوان را کسب کرده است  اشاره کرد. همچنین  اف سی گوا هند و استقلال تاجیکستان از منطقه غرب تیم هایی هستند که اولین حضور در لیگ قهرمانان را تجربه می کنند. افزایش تعداد تیم های این رقابت ها باعث شده است تا این باشگاه‌ها نیز فرصت حضور در لیگ قهرمانان را پیدا کنند.  

اولسان هیوندای قهرمان فصل قبل این رقابت ها در سید دوم رقابت ها قرار گرفته است. این تیم کره ای می خواهد بعد از الاتحاد عربستان اولین تیمی لقب گیرد که برای نخستین بار از عنوان قهرمانی خود دفاع می کند. 

پرسپولیس نایب قهرمان فصل قبل نیز در سید یک قرار گرفته است.

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود و سه تیم ایرانی حریفان خود را خواهند شناخت. فولاد نیز باید در مرحله پلی آف برابر العین امارات قرار گیرد.

نحوه صعود تیم ها نیز به این ترتیب است که ۱۰ تیم سرگروه رقابت ها مستقیم راهی مرحله بعد می شوند و ۶ تیم برتر از تیم های دوم نیز به مرحله یک هشتم نهایی راه خواهند یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ قهرمانان آسيا فصل 2021 لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی پنجم مرحله نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای آقایان ایران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه بین تیم‌های گلنور اصفهان و مهگل البرز برگزار شد.    در این دیدار گلنور اصفهان موفق شد تیم مهگل البرز را با نتیجه ۹۷ بر ۸۸ شکست دهد. سری ۳ بر ۲ به سود تیم گلنور شد و این تیم به فینال رقابت‌های لیگ دسته یک حرفه‌ای آقایان صعود کند و مجوز حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال را به دست بیاورد.   شایان ذکر است، تیم آینده‌سازان تهران نیز پیش از این به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرده و مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر آقایان را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا