Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید الهی راد بابیان اینکه ۱۸۳ خانوار روستایی و ۴۳ خانوار شهری تحت حمایت کمیته امداد این استان در ۹ ماهه امسال صاحب‌خانه شدند افزود: احداث این واحدها ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه در برداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، وی ادامه داد: این مبالغ از طریق اعتبارات دولتی، زکات، تسهیلات صندوق امداد ولایت، صدقات، تسهیلات سایر بانک‌ها و آورده خود مددجویان پرداخت‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه این نهاد از ابتدای امسال بیش از ۱۳ میلیارد و ۲۰۴ میلیارد تومان خدمات عمرانی به مددجویان استان ارائه داده است، اظهار کرد: این میزان خدمات ۸۸۷ مورد بوده است که از این تعداد ۶۶۱ مورد آن مربوط به تعمیرات و ساخت سرویس بهداشتی، ۱۸۳ مورد مربوط به مسکن روستایی و ۴۳ مورد نیز در خصوص مسکن شهری بوده است.

وی یادآور شد: طی امسال این نهاد به ۱۲۰ خانوار مستأجر تحت حمایت خود اجاره مسکن به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان پرداخت کرده است.

الهی راد همچنین گزارشی از اقدامات این نهاد در سال ۹۸ ارائه کرد و از ساخت و تعمیر پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانوارهای تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: از مجموع اقدامات عمرانی سال قبل حدود سه هزار و ۵۰۰ مورد ویژه مددجویان سیل‌زده و باقی‌مانده نیز برای خانوارهای عادی تحت حمایت این نهاد انجام‌شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صندوق مددجویان تسهیلات تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از هفت میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته‌اند و هدف‌گذاری کردیم که امسال در این زمینه به ۱۴ میلیون خانوار برسیم.

وی افزود: هم‌چنین امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم که رویدادهای فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و ظرف یکی-دو ماه آینده، شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود.

زارع‌پور اظهار کرد: برای بار سوم، رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شده و رفع فیلتر صورت بگیرد.

کد خبر 6087374

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • رهاشدگی قیمت‌ها در بازار اجاره‌بها و رهن مسکن
  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم
  • سخنگوی دولت: دهک های پایین را صاحب مسکن می کنیم