Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیئت دوچرخه سواری استان البرز از معرفی برترین های مسابقات جایزه بزرگ کراس کانتری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سیدجواد موسوی اظهار کرد: این مسابقات با حضور بیش از ۱۲۰رکابزن از ۱۵استان کشور در رده سنی جوانان ،بزرگسالان ،پیشکسوتان روز جمعه سوم بهمن ماه در بوستان جهان نما کرج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پایان این مسابقات و در بخش جوانان  پرهام شهسواری اول شد و حسن دهقان وعلی حسنی رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.همچنین علی احمدی اختر، آریابد داور پناه ومبین بیگی نیز در جایگاه چهارم تا ششم قرار گرفتند.

موسوی به نتایج بخش بزرگسالان اشاره کرد و گفت: حسین زنجانیان در این رده اول شد،محسن رحمانی بیرق جایگاه دوم را کسب کرد و محمد فدایی به مقام سوم رسید.حامد حسن پور ،محمد گنج خانلو وارسلان ابراهیمی  نیز رتبه های چهارم تا ششم را به دست آوردند.

رییس هیئت دوچرخه سواری استان البرزبه نفرات برتر پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: حسین‌ محمدی ها،امید اسفندیاری و:مهرداد خادم دلیر اول تا سوم شدند ونیما صمدی فر ، جمشید جوادی وامین غنی دل نیز عناوین چهارم تا ششم را کسب کردند.

موسوی با بیان اینکه قضاوت این مسابقه را داوران بین المللی کشورمان بر عهده داشتند گفت: رقابت ها در سطح کیفی بالایی برگزار شد و جا دارد از اداره کل ورزش وجوانان، فدراسیون دوچرخه سواری، شهرداری کرج و اعضای هیئت دوچرخه سواری استان که ما  را در برگزاری این مسابقه یاری کردند تشکر کنم .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری البرز کرج کراس کانتری جایزه بزرگ دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه عباسی عضو باشگاه دوچرخه‌سواری بی شاپور کازرون، عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کشوری را از آن خود کرد.

عباسی در رده سنی امید در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال طلا، عضو اصلی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور شود و در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دوم اردیبهشت در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار شد.

کد خبر 6086612

دیگر خبرها

  • نشان نقره کراس کانتری نوجوانان کشور برای رکابزن نهاوندی
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی