Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی زووله در دیدار با ویلم در هفته هجدهم لیگ برتر هلند بهترین بازیکن زمین شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال زووله شب گذشته در هفته هجدهم لیگ برتر هلند به مصاف تیم ویلم تیلبورخ رفت که با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. در این بازی رضا قوچان‌نژاد مهاجم سابق تیم ملی کشورمان از ابتدا در ترکیب زووله حضور نداشت ولی در ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد و طوفانی به پایان کرد و موفق شد در عرض ۱۰ دقیقه هت‌تریک کند و تیمش را پیروز میدان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا قوچان‌نژاد بعد از این درخشش و هت‌تریک برای زووله در این بازی به عنوان بهترین بازیکن دیدار از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال هلند انتخاب شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زووله رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی زووله محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مرحله نیمه نهایی برای کسب رتبه پنجم سوپرلیگای والیبال ایتالیا تیم ورونا در شب خوب امین اسماعیل نژاد با نتیجه سه بر یک از سد مودنا گذشت و به بازی برای کسب رتبه پنجم صعود کرد.

در این دیدار ورونا ست های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 19 پیروز شدند و مودنا نیز ست سوم را با نتیجه  25 بر 23 برد.

در این مسابقه امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی ورونا شب درخشانی داشت و هجده امتیاز برای تیمش کسب کرد. اما امتیاز آورترین بازیکن ورونا بازهم نوموری کیتا با بیست امتیاز بود.

ورونا با این برد حالا برای کسب رتبه پنجم باید به مصاف لوبه برود که بازی بسیار سختی برای یاران امین اسماعیل نژاد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • عکس| تصویر رضا قوچان نژاد در کنار پسرش
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • مهاجم لیورپول در هلند، لانه موش اجاره می‌دهد!
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم