Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم پایانی و اختتامیه 26 دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان ایران با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و جمع کثیری از مسئولین در تالار تخصصی بدمینتون مرحوم فرهمند قم به انجام رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، هفته پایانی رقابت های لیگ برتر مردان ایران با پیگیری در شهرهای مختلف به انجام رسید که تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم با توجه به این که یک هفته به اتمام مسابقات قهرمانی خود را مسجل کرده بود، میزبان تیم زنجان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس و با برتری شاگردان محمدرضا مطیع در تیم رعد پدافند هوایی قم مقابل نماینده زنجان مراسم اختتامیه این مسابقات به میزبانی تالار تخصصی بدمینتون مرحوم فرهمند با حضور جمع کثیری از مسئولین به انجام رسید و سرپرست تیم قم جام قهرمانی را از مدیر کل ورزش و جوانان استان قم دریافت کرد.

در این مراسم حیدری فرماندار قم، نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون، صانعی مدیر عامل تیم رعد پدافند هوایی قم، بهلولی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و سایر مسئولین استانی حضور داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بدمینتون رعد رعد پدافند هوایی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست کیومرث هاشمی با مسئولین کمیته‌های فرهنگی ومسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون‌های ورزشی امروز در محل وزارتخانه برگزار شد.

کیومرث هاشمی در دیدار با مسئولین کمیته‌های فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: شاید به ظاهر واژه کمیته روی این بخش گذاشته شده ولی چارچوب کاری این حوزه فراتر از یک کمیته است چراکه اساس نظام ما در راستای مسائل فرهنگی بوده است.

وی ادامه داد: نظام ما یک نظام فرهنگی و انقلابی است. فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با جامعه ورزش همه حول محور مسائل فرهنگی است و این نشان دهنده اهمیت مسئله فرهنگی است. باید توجه خود را در همه سطوح به مسائل فرهنگی داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در بعد از انقلاب اسلامی توفیقات خوبی به دست آورده‌ایم ولی باید پیوست فرهنگی‌ فدراسیون‌ها تقویت شود. همه مسئولین ما باید دغدغه مسائل فرهنگی داشته باشند. یکی از سیاست‌های اصلی ما در دوره جدید توجه به مسائل فرهنگی است. آمدن حوزه فرهنگی به زیرمجموعه قهرمانی به این دلیل بود که موضوع فرهنگ سنخیت بیشتری با حوره قهرمانی دارد تا حوزه همگانی.

کیومرث هاشمی اظهار داشت: کار فرهنگی مختص به ساعت اداری نیست و باید در طول شبانه روز کارهای فرهنگی ادامه داشته باشد و مسئولین فرهنگی فدراسیون‌ها باید نزدیک به مسئولین دیگر باشند و موفقیت‌ها را به خوبی انعکاس دهند. کار فرهنگی یک وظیفه و رسالت است که نیاز است بیشتر روی آن کار کنیم.

سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی نیز در این جلسه اظهار کرد: دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری را بارها شنیده‌ایم، همانطور که امام راحل(ره) نیز همیشه دغدغه فرهنگی داشتند. رویکرد انقلاب اسلامی فرهنگی بوده و با مسائل فرهنگی همیشه مورد توجه بوده است.

وی افزود: حوزه ورزش با فرهنگ آمیخته است. ورزش در جمهوری اسلامی یک مقوله فرهنگی است و ما به مسائل فرهنگی در فدراسیون‌ها باید عنایت ویژه‌ای داشته باشیم. حوزه فرهنگی به لحاظ اهمیتی که دارد مورد توجه آقای وزیر بوده است.

همچنین در این نشست اسبقیان معاون‌ توسعه‌ ورزش قهرمانی، پسندیده مدیرکل حوزه وزارتی، آذرنوش مشاور وزیر ورزش در امور فرهنگی و حجت الاسلام و المسلمین علی احدی مدیرکل امور فرهنگی حضور داشتند.

کد خبر 6086428

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • یونان: هیچ سامانه پدافند موشکی به اوکراین ارسال نمی‌کنیم
  • (ویدیو) پیش بینی فایننشال‌تایمز از سرنوشت پدافند هوایی رژیم صهیونیستی
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • نمایی از قدرت توانمندی سامانه‌های پدافندی ایران + فیلم
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • حمله هوایی اسرائیل به سوریه
  • سوریه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به درعا را دفع کرد