Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیا با یک هفته تاخیر برگزار می‌شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز، قرار است مرحله پایانی مسابقات گزینشی المپیک - در سطح جهانی- طی روزهای ۲۶ تا ۲۸ اسفندماه در قطر برگزار شود.

بر همین اساس کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا اینگونه مصوب کرده بود که رقابت‌های منطقه‌ای این قاره پیش از مسابقات گزینشی جهانی و طی روزهای ۲۳ تا ۲۵ اسفندماه در همان قطر برگزار شود تا بازیکنان شرکت کننده در رقابت‌های گزینشی قاره که موفق به کسب سهمیه نمی‌شوند بلافاصله بتوانند در مسابقات گزینشی جهانی هم شانس خود را برای کسب سهمیه امتحان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از این قرار بود رقابت‌های انتخابی قاره‌ای در دیگر قاره‌ها و از جمله اروپا هم پیش از مسابقات گزینشی جهانی برگزار شود. قاره اروپا اما اخیراً اقدام به تغییر زمان این رقابت‌ها و موکول کردن آن به بعد از مسابقات انتخابی جهانی کرده است. بر همین اساس کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا هم این جابه جایی را در برنامه خود قرار داده است.

 

کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا روز گذشته تغییر زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در سطح این قاره را به فدراسیون ایران اعلام کرد و اینکه برگزاری این مسابقات در زمان اولیه (۲۳ تا ۲۵ اسفندماه) لغو و بلافاصله پس از مسابقات گزینشی جهانی در همان قطر آغاز می‌شود اما هنوز زمان جدید به صورت رسمی اطلاع رسانی نشده است.

 

ایران در هر دو بخش مردان و بانوان در مسابقات گزینشی المپیک در سطح جهانی و آسیایی شرکت می‌کنند. نوشاد و نیما عالیمان در بخش مردان و ندا شهسواری و شیما صفایی در بخش بانوان نمایندگان اعزامی به این مسابقات خواهند بود.

تنیس روی میز ایران با نوشاد و نیما عالمیان و ندا شهسواری در المپیک ریو حضور داشت.

 

سی و دومین دوره بازی‌های المپیک با یک سال تاخیر مردادماه سال آینده به میزبانی توکیو برگزار می‌شود.

تنیس روی میز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس روی میز مسابقات گزینشی جهانی تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی

کیوان شیرآقایی به عنوان سرمربی تیم ملی ووشو بزرگسالان، معین تقوی، سید سهیل موسوی و صدیقه دریایی به عنوان اعضای تیم ملی ووشو کشورمان به منظور شرکت در مسابقات انتخابی جام جهانی راهی چین شدند.

رقابت‌های گزینشی مسابقات جام جهانی  رشته‌های تالو و ساندا ووشو از چهارم تا ششم اردیبهشت ماه در شانگهای چین برگزار می‌شود.

تیم ملی ووشو کشورمان با ۱۴ ورزشکار (۸ سانداکار و ۶ تالوکار) در این دوره از مسابقات شرکت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی