Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، عباس معمارنژاد درباره آخرین تصمیمات نسبت به عرضه سومین صندوق واسطه‌گری مالی در بازار سرمایه یا همان دارا دوم گفت: دارا دوم کاملا بانکی و یونیت‌های آن متشکل از سهام شرکت‌های بانکی است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط بازار سرمایه، در کوتاه‌مدت هیچ برنامه‌ای برای عرضه دارا دوم نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمارنژاد تاکید کرد: تا زمانی که بازار سرمایه به ثبات نرسد، دارا دوم بورسی نخواهد شد و آن را عرضه نمی‌کنیم. پیش از این طبق گفته برخی از مسئولان، دارا دوم قرار بود تا پایان سال جاری وارد بازار سرمایه شود.

پربیننده ترین انتقال سهام عدالت افراد متوفی به وراث فراهم شد وراث برای انتقال الکترونیکی سهام اقدام کنند مقصر سقوط بورس کیست؟ مقایسه صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله/ پالایش همچنان بیشترین حباب مثبت صندوق‌ها را در اختیار دارد کسانی که مردم را به بورس دعوت کردند پای حرف خود بایستند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه بازار سهام عباس معمارنژاد صندوق واسطه گری مالی دارا دوم وضعیت بورس امروز وضعیت بورس بازار سرمایه دارا دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ شاطری با توجه به اینکه طی روز‌های اخیر شاهد کلاهبرداری از طریق کپی کارت بانکی از حساب افراد بودیم، از شهروندان خواست هنگام خرید از فروشندگان دوره گرد که معمولا در ورودی و خروجی شهر‌ها هستند مراقب اطلاعات کارت بانکی خود باشند و رمز کارت را خودشان وارد کنند.
او افزود: اگر شهروندان با چنین مواردی برخورد کردند و اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان نموده و حساب بانکی آنها را خالی کرده و یا به فروشنده‌ای شک کردند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه atm کارت بانکی خود رمز کارت خود را تغییر دهندو در صورت برداشت از حساب شان در اسرع وقت از طریق تلفن ۰۹۶۳۸۰ موضوع را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مجرم را شناسایی و پرونده آنها رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • اصلاحیه‌ای به کام بازار
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!