Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:13:16 GMT

تامین زیرساخت‌ پروژه GNAF در پست همدان

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۱۲۹۹

تامین زیرساخت‌ پروژه GNAF در پست همدان

محمد امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه استان همدان دارای ۱۰ شهرستان و یک‌میلیون و ۳۹۰ هزار رکورد اطلاعات مکانی است اظهار کرد: خدمات پستی استان همدان شامل دو بخش شهری ۸۶۰ هزار رکورد اطلاعات بخش روستایی است.

وی با اشاره به اینکه بهنگام‌سازی اطلاعات مکانی روستایی هر چهار سال یکبار بوده که این مرکز در سال ۹۶ اقدام کرده است گفت: بهنگام‌سازی اطلاعات مکانی شهری هر دو سال یکبار بوده که این مرکز در سال ۹۷ آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پست استان همدان با بیان اینکه این اداره‌کل در حال اجرای تامین زیرساخت‌های پروژه GNAF است افزود: تامین وجود لایه مرزبندی محلات و نامگذاری آن در شهرداری‌های سطح استان که با اعلام بخشنامه‌های کمیته نامگذاری معابر و شورای عالی استان‌ها در دستورکار سال جاری شهرداری‌هاست، پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه نامگذاری معابر و نصب پلاک آبی در اکثر شهرهای استان در دستور کار سال جاری است گفت: اشتراک‌گذاری اطلاعات بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان از دیگر مواردی است که اجرایی می‌شود.

امیدی به ارائه خدمات غیرحضوری به مردم در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و یادآور شد: با راه‌اندازی سامانه جدید درگاه خدمات الکترونیکی جی‌نف به آدرس gnaf.post.ir، عموم شهروندان، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند با مراجعه به این سامانه و طی چند مرحله ساده، خدمات مربوط به کدپستی را بدون مراجعه حضوری به واحدهای پستی دریافت کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد امیدی خدمات پستی ارسال مرسوله پستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم فرهادی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از عوامل اصلی ماندگاری پزشکان و بیتوته بودن آن‌ها در مراکز خدمات جامع سلامت، وجود محل زیست مناسب پزشکان است و با احداث مکان‌های مناسب تمام تلاشمان را می‌کنیم تا راه ارائه خدمات سلامت باکیفیت بالاتر به مردم با حضور همیشگی پزشکان هموار شود.

وی تصریح کرد: پانسیون پزشکان دالکی در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در محوطه مرکز خدمات جامع سلامت دالکی احداث خواهد شد.

فرهادی گفت: شهر دالکی با جمعیتی در حدود ۹ هزار نفر، به دلیل قرار گرفتن در محور مواصلاتی استان بوشهر به استان فارس، بار مراجعات به بخش درمانی مرکز خدمات جامع سلامت دالکی بالا است و باید توجه بیشتری به زیرساخت‌های درمانی در این شهر شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان دشتستان در خصوص پیگیری و ارتقا زیرساخت‌های بهداشتی این شهرستان خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که قدم‌هایی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم برداریم و با تکمیل زیرساخت‌ها، سطح پاسخگویی به نیازهای بهداشتی درمانی مردم بیش‌ازپیش ارتقا می‌یابد.

کد خبر 6088250

دیگر خبرها

  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • پنج پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • 5 پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام