Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج حریرچی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رییس جمهوری و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد در سالن جلسات استانداری البرز افزود: همچنان نگران هستیم که کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عادی انگاری، موجبات شدت گرفتن بیماری را فراهم کند چراکه مواردی از ویروس جهش یافته در برخی نقاط دنیا مشاهده شده و باید نهایت تلاش خود را داشته باشیم که از ورود این ویروس جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: انتظار ما از مردم در این شرایط این است که خروج از منزل را به حداقل برسانند ،ترددها در این برهه از سال نسبت به سال قبل تنها پنج  درصد کاهش یافته است.
حریرچی  با بیان اینکه  هیچ یک از استان های کشور در شرایط قرمز نیستند، گفت:  ۱۹ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند ولی در برخی از استان ها خیزش جدیدی از بیماری دیده شده و در ۲ استان تهران و اصفهان مواردی از رشد بیماری در بین افراد هفت تا ۱۸ سال یافت شده است.

معاون کل  وزارت بهداشت در ادامه با اشاره به اقدامات استان البرز در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: این استان در مقابله با کرونا بسیار موفق عمل کرده و این امر در ۶ هفته اخیر نمود بیشتری نیز داشته و اقدامات خیلی خوبی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: پیش از این الگوی بیماری در البرز مشابه تهران بود و جای خرسندی دارد که استان البرز توانسته مسیر خود را از پایتخت جدا کند و میزان بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا در این استان به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.
حریرچی گفت: مهمترین دستاورد البرز در روزهای اخیر این است که در برخی از روزها حتی یک مورد مرگ ناشی از کرونا نیز در این استان گزارش نشده است.
وی افزود: برای این توفیق بزرگ که در راستای سلامت مردم است از مدیریت صحیح استاندار البرز و تلاش های رییس و مجموعه علوم پزشکی استان قدردانی می کنیم.

اکنون از هفت شهرستان تابعه البرز چهار شهرستان در وضعیت زرد و سه شهرستان آبی کرونایی است.
 

برچسب‌ها کرونا ستاد ملی البرز شهر تهران حمل و نقل مسافری اصفهان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایرج حریرچی پروندهٔ خبری کرونا و حمل و نقل شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ستاد ملی البرز کرونا ستاد ملی البرز شهر تهران حمل و نقل مسافری اصفهان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایرج حریرچی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، هادی خاضعی با اشاره به برگزاری جلسه شورای حفاظت از منابع آب لنده افزود: این جلسه با هدف صیانت از منابع آبی و سازگاری با کم آبی با حضور اعضای شورای حفاظت از منابع آب در فرمانداری شهرستان لنده برگزار شد. وی با اعلام هشدار به وضعیت افت آب‌های زیرزمینی شهرستان ادامه داد: با توجه به خشکسالی‌های چند سال گذشته و افت شدید سفره منابع آب زیرزمینی، لزوم بر برنامه ریزی، صیانت، مراقبت و مدیریت منابع آب شرب و کشاورزی بیش از گذشته احساس می‌شود. رئیس امور آب شهرستان کهگیلویه تاکید کرد: با توجه به اینکه قسمتی از رودخانه مارون در محدوده شهرستان لنده است، جهت تأمین آب اراضی، در صورت داشتن شرایط و پتانسیل آبیاری صدور مجوز با طی مراحل قانونی محدودیت ندارد. وی در ادامه با یادآوری بر ضرورت و لزوم صیانت از منابع آبی تاکید کرد: همه مسؤولان باید توجه ویژه ای به مدیریت و استفاده‌ی بهینه از آب‌های زیرزمینی و سطحی منطقه داشته باشند. خاضعی با تأکید بر آگاهی بخشی به مردم در جهت صرفه جویی در مصرف آب، تصریح کرد: باید فرهنگ صحیح مصرف منابع آب به مردم آموزش داده شود تا آنها حداکثر بهره برداری را داشته باشند. رئیس اداره امور آب شهرستان کهگیلویه بیان کرد: بر اساس اصل ۴۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب، بستر رودخانه‌ها در اختیار جمهوری اسلامی ایران است و تولیت آن به وزارت نیرو و در استان شرکت آب منطقه‌ای گذاشته شده است. وی تأکید کرد: طبق این قانون، هرگونه تجاوز به اراضی بستر و حریم رودخانه ممنوع بوده و از مردم تقاضا داریم نسبت به تصرف بستر، خاکریزی و تغییر کاربری اراضی واقع در بستر و حریم رودخانه‌ها جداً خودداری کنند. خاضعی در پایان خاطر نشان کرد: جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز و پر و مسلوب المنفعه نمودن چاه‌های غیر مجاز محفوره و رفع تصرفات اراضی بستر رودخانه‌ها در اولویت کاری این اداره قرار دارد.

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان