Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@06:18:22 GMT

عملکرد موفق رسانه‌ها در مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۱۶۷۷

عملکرد موفق رسانه‌ها در مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندارقزوین در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین اظهار کرد: اعتماد متقابل یکی از اصول اساسی برای پیشبرد اهداف است که این مهم خوشبختانه در استان قزوین بین خدمتگزاران و مردم به وجود آمده و بسیار مطلوب ارزیابی می شود.

او گفت: تمامی دستگاه ها و سازمان ها در زمینه مقابله با کرونا سنگ تمام گذاشتند و این زحمات باعث به وجود آمدن شرایط ثبات در استان قزوین شده و امیدواریم این زحمات قزوین را به وضعیت سفید تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی پور بیان کرد: در ماه های گذشته استان قزوین به مرز ۶۰۰بستری رسیده بود و در حال احداث بیمارستان صحرایی بودیم ولی خوشبختانه با توجه به عزم مسوولان و مردم برای کاهش کرونا این آمار بسیار کاهش یافته است.

او اظهار کرد:  قزوین جزو چند استان پیر کشور است و باعث می شود که تعداد مرگ و میر در آن با استان های دیگر متفاوت باشد ولی با این وجود تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا در بسیاری از روزها به صفر رسید که مطلوب ارزیابی می شود.

این مقام مسئول گفت: البته شرایط موجود مطلوب ستاد کرونا این استان نیست ولی باید تلاش کنیم تا این وضعیت را نگه داشته و روز به روز وضعیت را به سمت سفید شدن هدایت کنیم.

جمالی پور افزود: استان قزوین در حوزه همکاری و همراهی بین مجموعه های دستگاهی بی نظیر بوده است و خوشبختانه تمامی دستگاه ها و به ویژه اعضای شورای تامین همواره یک صدا بوده اند و در راستای پیشرفت استان در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی تلاش کرده اند.

او بیان کرد: قزوین راه ارتباطی بسیاری از استان های کشور است که این مهم کار را بر مسوولان سخت کرده و بیشترین نگرانی ما از حضور و ورود مسافرانی است که ابتلا را در استان قزوین افزایش می دهد.

استاندار قزوین گفت: امیدواریم با حفظ همین وحدت و تعامل شرایط بهتری را در زمینه کرونا در استان قزوین به وجود بیاوریم و به وضعیت سفید کرونایی برسیم.

46

کد خبر 1479058

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر منتشر شده در رسانه ها از وضعیت خیابان ها در شهر مکلا در جنوب یمن در پی وقوع سیل

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشکیل جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی ایران تکذیب شد
  • جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • جزییات واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • تصاویر منتشر شده در رسانه ها از وضعیت خیابان ها در شهر مکلا در جنوب یمن در پی وقوع سیل
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج_ قزوین
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • رسانه روس: حمله ایران بسیار موفق‌تر از آن چیزی بود که به نظر می‌رسد
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند