Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیروز حناچی شهردار تهران در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم افتتاح ششمین مرحله ممیزی املاک شهر تهران گفت: طبق قانون عمران و شهرسازی، شهرداری‌ها موظفند هر ۵ سال یکبار ممیزی املاک را انجام دهند و از آخرین ممیزی تهران مربوط به سال ۹۰ است.

وی ادامه داد: داشتن اطلاعات بروز و تحولات شهر و پیمایش میدانی از اهداف این برنامه است، شناسایی املاک و تغییرات و جزئیات آنها از این طریق مورد توجه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی گفت: از خصیصه‌های این دوره این است که از شرکت‌ها همکار در مناطق مختلف تهران استفاده می‌کنیم و قرار است ۶۰ درصد املاک تجاری موجود تهران مورد توجه قرار بگیرند و در مرحله بعد همه پلاک‌های مسکونی که نزدیک یک میلیون پارسل پلاک مورد توجه قرار می‌گیرند.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه این فرصت برای بروز رسانی اطلاعات و تصمیم سازی اهمیت دارد، گفت: دوره قبلی ممیزی املاک تهران از سال ۸۷ آغاز شده و تا سال ۹۰ در دوره قبل مدیریت شهری به اتمام رسیده است.

وی افزود: البته قرار بود سال گذشته اتفاق بیفتد.

کسانی که این کار را انجام می‌دهند به خانه‌های مسکونی سر می‌زنند،

حناچی گفت: تازه سازی ۵ ساله این اطلاعات در کاهش ناعادلانه بودن اخذ عوارض کمک کننده است.
 

کد خبر 5128672 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: پیروز حناچی شهرداری تهران ثبت اسناد و املاک شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا آلودگی هوا بنیاد شهید و امور ایثارگران شورای شهر کمیته امداد امام خمینی امداد رسانی شهر تهران آتش سوزی سامانه بارشی هوای سالم شهرداری وضعیت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، غلامرضا خوانساری با اشاره به افزایش حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در دولت سیزدهم افزود: بنا داریم خریدهای خارجی را کمرنگ کنیم و در این راستا واردات ۲۵۰ کالا ممنوع اعلام شد.

وی گفت: از شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در توسعه میادین و احیای چاه‌های نفت استفاده شده است، چنانچه ۳۰ حلقه چاه کم‌بازده را به شرکت‌های دانش بنیان دادیم.

خوانساری خاطرنشان‌کرد: ۸۵ درصد از کالاهای مورد نیاز صنعت نفت بومی‌سازی شده است و ۱۵ درصد باقی مانده نیز توجیه تجاری سازی ندارد.

این مقام مسوول وزارت نفت ادامه‌داد: در دولت، کارگروه صادرات خدمات فنی مهندسی شکل گرفته و سبب شده که از وارد کننده به صادرکننده تبدیل شویم و با کشورهای مانند ونزوئلا، روسیه، چین، عراق و سوریه مبادلات تجاری داشته باشیم.

وی با اشاره به پالایشگاه‌های فرا سرزمینی گفت: در تلاشیم با پتروشیمی ونزوئلا قرارداد همکاری امضا و همچنین نسبت به بازسازی فاز ۲ پالایشگاه «ال پالیتو» ونزوئلا اقدام کنیم. در سوریه نیز پس از نتیجه رسیدن پالایشگاه «حمص»، دو پالایشگاه دیگر را نیز مد نظر داریم.

مدیرکل نظام تامین و تجاری‌سازی فناوری وزارت نفت اظهار داشت: همچنین در آفریقای جنوبی و عراق هم منتظر خبرهای خوب در حوزه صادرات محصولات دانش بنیان هستیم.

کد خبر 6080935 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از زمین‌های کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی سامان
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم
  • ایمن سازی ۷ سرا و مجتمع تجاری پرخطر در بازار تهران
  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت
  • ۹۰ درصد اراضی کشاورزی قزوین رفع تداخل شد
  • هشدار پلیس راهور پایتخت: عابران پیاده شب‌ها لباس تیره نپوشند