Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-23@18:29:09 GMT

پژو ۲۰۷ پانوراما دارای استاندارد ECE اروپا است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۱۸۴۴

مدیر پروژه محصول ۲۰۷ پانوراما با اشاره به این‌که این خودرو آزمون‌های ایمنی مورد نیاز عبور کرده، گفت: بر اساس نتایج مثبت حاصل از تست‌ها و ارزیابی‌های به‌عمل آمده، پژو ۲۰۷ پانوراما موفق به کسب گواهینامه‌های استاندارد اروپایی ECE شده است

احمد آقاجانی‌معمار گفت: مطابق مدارک پروژه پانوراما، تست‌های ایمنی تصادف از جلو (ECE R94)، تصادف از پهلو (ECE R95)، مقاومت سقف (FMVSS 216) و آزمون‌های شیشه‌های ایمنی و نصب آنها روی خودرو (ECE R43) و ایمنی سرنشین در برخورد با قطعات داخل کابین  (ECE R21) با موفقیت انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آزمون‌های خودرویی، نسبت به انجام تست‌های قطعات و مجموعه‌های به کار رفته در این خودرو، مطابق استاندارد و رویه های جاری در صنعت خودرو اقدام شده است. به‌عنوان مثال صرفا برای شیشه سقف ۱۸‌‌ تست مجزا از جمله آزمون‌های ضربه، برخورد سر و گلوله انجام شده است.

وی با بیان این‌ که طراحی و قطعات به‌کار گرفته شده در سقف شیشه‌ای محصول پژو ۲۰۷ مطابق با خودروهای اروپایی مجهز به سقف پانوراما است، اعلام کرد: به‌منظور ایجاد امکان داخلی سازی و با توجه به جدید بودن قطعات این طرح در ایران، اطلاعات فنی مورد نیاز سازندگان تهیه و در اختیار ایشان قرارگرفته است. با همکاری سازندگان و تامین کنندگان داخلی، نمونه های اولیه خودروی مجهز به سقف پانوراما برای انجام تست و ارزیابی های لازم تولید شد و پس از انجام تست‌ها و تکمیل ارزیابی‌های فنی لازم و موفقیت خودرو در کسب گواهینامه های استاندارد ECE، تولید این محصول در دستور کار قرار گرفت. 

وی با بیان این‌که ظرفیت تولید خودروهای پانوراما حدود ۲۰۰ هزار دستگاه در سال است، به مقایسه خودروهای ۲۰۷ سقف شیشه‌ای با خودروهای دارای سانروف پرداخت و اظهار کرد: در محصول با سقف پانوراما، شیشه سقف ثابت است که سبب افزایش نور کابین شده و دید وسیعی را به ویژه برای سرنشینان عقب خودرو فراهم می آورد که باعث جذاب تر و کاربردی‌تر شدن آن نسبت به سانروف‌های معمولی و کوچک می‌شود، به همین دلیل حس رانندگی و سرنشین در خودروی پانوراما با خودروهای سقف معمولی متفاوت است.

آقاجانی معمار با اشاره به برخی از تکنولوژی‌های به کار رفته در محصول ۲۰۷ پانوراما، گفت: شیشه‌های به‌کار رفته در سقف این محصول، در صورت باز بودن سایبان، گذر نور و انرژی را کنترل کرده و از افزایش زیاد دمای داخل کابین و ورود اشعه مضر فرابنفش به داخل خودرو جلوگیری می‌کند. 

وی با اشاره به ایجاد توان تولید داخل سقف‌های پانوراما، از مجهز شدن خودروهایی نظیر رانا و دنا به سقف پانوراما در آینده خبر داد.

برچسب ها: پاناروما ، پژو 207 ، اروپا ، ایران خودرو لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000M3F

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: پاناروما پژو 207 اروپا ایران خودرو سقف پانوراما ۲۰۷ پانوراما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط

تین نیوز

گروه صنعتی ایران خودرو از ساعت ۱۰ صبح امروز (سه شنبه) دومین طرح فروش فوق العاده خودروی آریسان۲ دوگانه سوز در سال جدید را در حالی آغاز می کند که قیمت این خودرو را ۱۹۴ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  ایسنا، حدود دو هفته پیش (٢٠ فروردین ماه) اولین طرح فروش گروه صنعتی ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ با فروش وانت آریسان٢ دوگانه سوز آغاز و اجرایی شد؛ این محصول که مجهز به استانداردهای ۸۵گانه است، در این دور (٢٠ فروردین ماه) با قیمت مصوب ۴۱۳ میلیون ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان برای ثبت نام متقاضیان عرضه شد.

 حال پس از گذشت دو هفته، مجدد گروه صنعتی ایران خودرو، امکان ثبت نام این محصول را برای مشتریان فراهم کرده است؛ اما ١٩۴ هزار و ۵٠٠ هزار تومان هم قیمت آن را افزایش داده است.

براین اساس وانت آریسان دوگانه سوز مجهز به استانداردهای اجباری سال ۱۴۰۳، در حالیکه تا دو هفته پیش به قیمت مصوب ۴۱۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان در عرضه کرده بود در دومین طرح فروش این محصول خود، وانت آریسان٢ دوگانه سوز مجهز به استانداردهای ٨۵گانه را به قیمت ۴١٣ میلیون و ٩٠٨ هزار و ٣٠٠ تومان در رنگ های سفید، مشکلی متالیک، نقره ای متالیک و خاکستری متالیک، با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه، عرضه کرده است.

این گروه خودروسازی در راستای ایجاد امکان ثبت نام در نمایندگی و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی، از امروز (دوشنبه) امکان خرید وانت آریسان دوگانه سوز مجهز به استانداردهای اجباری سال ۱۴۰۳ (استاداردهای ۸۵گانه) را از طریق نمایندگی های این گروه خودروسازی آغاز می کند؛ مشتریان به منظور ثبت نام می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به ثبت نام این محصول اقدام کنند.

همانطور که اشاره شد، مهلت ثبت نام از امروز (چهارم اردیبهشت ماه) آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. مشتریان می توانند، پیش از مراجعه به نمایندگی در صورتی که پروفایل کاربری در سایت اینترنتی گروه صنعتی ایران خودرو ندارند، اقدام به ثبت نام و ایجاد نام کاربری و رمز عبور کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • جریمه شش میلیاردی ۲۳واحد متخلف استان در سال ۱۴۰۳
  • استانداردهای خودرویی کشور ۱۲۰ گانه شد
  • خودرو‌های داخلی واقعا چقدر ایمن هستند؟
  • آمادگی شرکت تعاونی برفره برای ساخت واگن های باری با استاندارد اروپا