Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان از تمدید مهلت رفع توقیف موتور سیکلت‌های متخلف خبر داد و گفت: ۴ هزار موتورسیکلت در لرستان رفع توقیف شد. - اخبار استانها -

سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به طرح تسهیل در ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی اظهار داشت: بر اساس دستور مقام معظم رهبری به منظور کمک به معیشت مردم در شرایط کنونی و احقاق حقوق عامه و همچنین جلوگیری از فرسوده شدن موتور سیکلت‌های توقیفی طرح ترخیص موتور سیکلت‌های توقیفی از هفدهم آبان ماه در کشوربه مدت دو ماه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به  در نظر گرفتن بازه زمانی دو ماه جهت اجرای طرح ترخیص موتور سیکلت‌های رسوبی در راستای بهره‌مندی کلیه مالکان و راکبان موتور سیکلت‌های توقیف شده از شرایط در نظر گرفته شده اجرای این طرح تا پایان بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

جلوگیری از انتقال 10000 موتورسیکلت متخلف به پارکینگ در تهران با اجرای طرح "موتوریار"تهران| آخرین فرصت برای ترخیص موتورسیکلتهای رسوبی توقیف ‌شدهکاهش 28 درصدی تصادفات در لرستان؛ 12 درصد فوتی‌ها راکبین موتورسیکلت هستند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان عنوان کرد: به منظور مساعدت و سرعت‌ بخشی در رفع توقیف موتور سیکلت‌های متخلف نداشتن پلاک، بیمه و داشتن خلافی مانع از ترخیص موتور سیکلت نشده و هزینه پارکینگ نیز بر اساس هزینه سال 94 لحاظ می‌شود.

وی بیان کرد: از ابتدای طرح ترخیص موتور سیکلت‌های رسوبی تاکنون حدود 4 هزارموتور سیکلت رسوبی رفع توقیف شده است.

چغلوند گفت: عموم شهروندان که در پارکینگ‌های سراسر استان موتور سیکلت توقیفی دارند با در دست داشتن مدارک هویتی  نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/645/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترخیص موتور سیکلت طرح ترخیص موتور سیکلت های رسوبی موتور سیکلت رفع توقیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ رضا شمسائی گفت: ماموران کلانتری ۱۲ هنگام گشت‌زنی، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین بدون پلاک در حال تردد را مشاهده و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه افزود: پس از بررسی و تعیین استعلام مشخص شد، این موتورسیکلت هوندا ۴۰۰ سی‌سی قاچاق است.
وی از معرفی متهم ۲۸ ساله این پرونده به مرجع قضائی خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش تقریبی موتورسیکلت توقیفی را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز