Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:46:09 GMT

یک تن مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۲۶۷۰

یک تن مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار داشت: با تلاش ماموران جان برکف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته حدود یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و ماموران ۱۰۱ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

وی بیان کرد: ماموران در زمینه قاچاق کالا و فراورده‌های نفتی نیز ۶۰ متهم را در این مدت دستگیر کردند که کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری ۵۴ سارق طی هفته گذشته خبر داد و گفت: سارقان دستگیر شده به ۱۴۷ فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده‌اند.

وی بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و افزود: در این مدت ۱۸۴ خودرو رانندگان متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شده و ۳۱ موتورسیکلت رسوبی نیز رفع توقیف شده است.

سردار فرشید اظهار داشت: دی ماه گذشته نیز ماموران پلیس در خراسان جنوبی ۹۷۸ گواهینامه را صادر و سه هزار و ۱۵۱ خودرو و ۱۲۰ موتورسیکلت را شماره‌گذاری کردند.

وی پاسخگویی به ۲۷ هزار و ۴۰۱ تماس شهروندان، عملیاتی شدن ۹ هزار و ۲۹۹ تماس و ارائه ۱۱ هزار و ۵۸۸ راهنمایی تلفنی به شهروندان را از دیگر اقدامات پلیس خراسان جنوبی در این ماه عنوان کرد.

برچسب‌ها سرقت مواد مخدر خراسان جنوبی کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت مواد مخدر خراسان جنوبی سرقت مواد مخدر خراسان جنوبی کالای قاچاق انتظامی اخبار کنکور خراسان جنوبی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن

منابع خبری اعلام کردند ۶ نفر به اتهام پنهان کردن مواد مخدر در محموله‌های ماشین‌آلات وارداتی و قاچاق این مواد از مکزیک به ژاپن دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این منابع می‌گویند مقامات گمرک مواد محرک را در غلتک‌های تسمه نقاله کوچک وارداتی در فرودگاه بین‌المللی ناریتا پیدا کردند.

این ۶ نفر شامل یکی از اعضای ارشد یک باند یاکوزا وابسته به سندیکای سومیوشی‌کای هستند.

منابع تحقیقاتی می‌گویند بازداشت‌شدگان در ژوئن گذشته هم حدود ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر محرک را برای مقاصد تجاری قاچاق کرده‌اند.

به گفته پلیس، ارزش خیابانی این محموله قاچاق ۹۴۰ میلیون یِن است.

بنابر گزارش شبکه تلویزیونی ان اچ کی، بازرسان به دخالت یک کارتل مواد مخدر مکزیکی در این نقل و انتقال مشکوک هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طالبان: مواد مخدر از برخی کشورها وارد افغانستان می‌شود! شیوع مصرف ماده مخدر چینی «فرانکشتاین» در آمریکا که فرد را به زامبی تبدیل می کند کشور همسایه ایران تولیدکننده عمده «شیشه» شد

دیگر خبرها

  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن