Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و گل گهر سیرجان در حالی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان آغاز شد که مصدومیت شدید محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور باعث تاخیر چند دقیقه‌ای در نیمه اول این دیدار شد.

اخباری پس از واکنش دیدنی خود در دقیقه ۱۴ دچار مصدومیت جدی از ناحیه صورت شد تا نتواند به حضور خود در چارچوب دروازه این تیم تبریزی ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو حبیب فرعباسی دروازه بان نیمکت نشین سرخپوشان جای او را در دروازه گرفت تا مقابل خط حمله قدرتمند گل گهر قرار بگیرد.

همچنین دیدار پربرخورد تراکتور و گل گهر سیرجان در نیمه اول باعث شد تا امیر قلعه نویی سرمربی سیرجانی‌ها اعتراض شدیدی نسبت به قضاوت اشکان خورشیدی داور بازی داشته باشد. همین موضوع با تذکر جدی داور مسابقه همراه بود تا او را تهدید به اخراج از محوطه قانونی فنی کند.

کد خبر 5128854

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال گل گهرسیرجان لیگ برتر فوتبال ایران محمدرضا اخباری امیر قلعه نویی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال تکواندو والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان کشتی آزاد ورزش همگانی ویروس کرونا اردوی تدارکاتی علیرضا بیرانوند مهدی طارمی مهرداد میناوند گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!

به گزارش "ورزش سه" حسین ابرقویی‌نژاد، مدافع باتجربه تیم خیبر خرم‌آباد که در قلب خط دفاعی این تیم به میدان می‌رود، در دیدار تیمش با دریا بابل در دقایق پایانی نیمه اول روی ارسال بازیکن حریف، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و تیمش با باخت یک بر صفر نیمه اول به رختکن رفت.
در نیمه دوم در حالی که فشار بی‌اندازه‌ای روی شاگردان مهاجری وجود داشت آن‌ها با نتیجه ۲ بر ۲ بازی را دنبال می‌کردند ابرقویی‌نژاد تا محوطه جریمه حریف پیش آمد و با یک جاگیری مناسب گل سوم تیمش را به ثمر رساند و شاگردان مهاجری را از شمالی‌ها پیش انداخت. گرچه این گل کمتر از ۲ دقیقه دوام آورد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد، اما گل دقایق پایانی خیبر این تیم را برنده از زمین مسابقه بیرون فرستاد.

به این ترتیب ابرقویی‌نژاد که مهره قابل اعتماد مهاجری در خط دفاعی خیبر به حساب می‌آید در این بازی ۲ گل را به نام خودش ثبت کرد؛ یکی به دروازه خودی، یکی به دروازه حریف!
خیبر خرم‌آباد با این برد سختی که به دست آورد همچنان رکورد صد در صدی برد در بازی‌های خانگی را به نام خود ثبت کرد و با ۷ امتیاز اخلاف نسبت به تیم دوم، در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ آزادگان حضور دارد.

دیگر خبرها

  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد