Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی کرمانشاه، برگزاری دوره‌های آموزشی طرح جهش مهارت براساس نیازسنجی‌های به عمل آمده، همکاری در اطلاع رسانی، جذب و هدایت دانشجویان مستعد برای شرکت در المپیادهای مهارت، آینده پژوهی در حوزه مشاغل موردنیاز صنایع و سایر واحدهای تولیدی و خدماتی، شناسایی و تامین نیازهای مهارتی دانشجویان، دانش آموختگان دانشگاه ها، متخصصان و مدیران شاغل و استفاده از پتانسیل، امکانات علمی و اجرایی طرفین برای افزایش کیفیت دوره های آموزشی بخشی از زمینه های همکاری طرفین این تفاهم نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراهم کردن امکان استفاده از فضا و تجهیزات آموزشی موجود در مراکز فنی و حرفه ای برای اجرای دوره‌های آموزشی موردنیاز در صورت انعقاد قرارداد آموزشی، همکاری در تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی جهاددانشگاهی، صدور گواهینامه های آموزشی برای افرادی که در دوره های آموزشی شرکت کرده اند، برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزشی خاص، بیمه مسوولیت مدنی کارآموزان برای دوره های مشترک در حال برگزاری در فضاها و کارگاه های فنی و حرفه ای و انجام مشاوره و هدایت آموزشی برای متقاضیان شرکت کننده در دوره های آموزش فنی و حرفه ای و معرفی شده از سوی جهاد دانشگاهی بخشی از تعهدات فنی و حرفه ای کرمانشاه در این تفاهم نامه است.

همچنین همکاری در زمینه مطالعه، بررسی و شناسایی مهارت ها، شایستگی ها، الگوهای آموزشی، فناوری های نوین و پیشرفته، معرفی مهارت آموزان فاقد مهارت و جویای کار و حایز شرایط برای شرکت در دوره های آموزشی، همکاری در تهیه سرفصل های آموزشی و تولید محتوای درسی و بسته های آموزشی مورد نیاز فنی و حرفه ای استان، همکاری درتدوین استانداردهای آموزشی جهت حرفه‌ها و مشاغل مورد نیاز و استانداردهای المپیاد مهارتی، شناسایی نخبگان مهارتی برای شرکت در مسابقات المپیاد ملی مهارت، همکاری برای راه‌اندازی، تکمیل و بهره‌برداری از مراکز آموزشی، تحقیقاتی و خدماتی مورد فنی و حرفه ای استان و ثبت نام در دوره، آزمون و صدورگواهینامه توسط کارآموزان شرکت کننده دردوره ها نیز بخشی از تعهدات جهاددانشگاهی کرمانشاه است.

برچسب‌ها امضای تفاهمنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آموزش کرمانشاه جهاد دانشگاهی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امضای تفاهمنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آموزش امضای تفاهمنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آموزش کرمانشاه جهاد دانشگاهی اخبار کنکور دوره های آموزشی فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزیر علوم گفت: شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی که مهارتی را کسب می‌کنند، پس از پیگیری‌های صورت گرفته طی سال‌های گذشته، تدوین و توسط ستادکل نیرو‌های مسلح ابلاغ شد.

وی افزود: بر اساس این شیوه نامه از این پس دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی با کسب مهارت‌های تخصصی و عمومی می‌توانند از مشوق‌های خدمتی همچون کسری خدمت، مرخصی تشویقی، تعیین سازمان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی، تعویق اعزام و اعطای یک درجه بالاتر در صورت دارابودن صلاحیت‌های لازم و متناسب با سوابق مرتبط، بهره‌مند شوند.

صالحی گفت: سوابق و اطلاعات دوره‌های مهارت آموزی برگزارشده در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور باید تا دو ماه قبل از تاریخ اعزام توسط دانشجویان آماده شده و توسط دانشگاه‌ها مورد تایید قرار گیرد. در این راستا شیوه نامه و سامانه مربوطه در دست تهیه بوده و روش‌های اجرایی در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون وزیر علوم افزود: این نخستین بار است که مهارت آموزی تاثیر مستقیم در فرایند خدمت سربازی دانشجویان داشته و نیاز است دانشگاه‌ها همکاری و هماهنگی لازم را با دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت اجرای این شیوه نامه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی