Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از فعالیت ۱۸ کارگزاری در استان خبر داد و گفت: ۱۸۰ هزار نفر از سهامداران خراسان جنوبی روش مستقیم را انتخاب کردند. - اخبار استانها -

عیسی جعفری‌‌گیو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: از مجموع سهامداران سهام عدالت در خراسان جنوبی 462 هزار نفر روزش غیرمستقیم را انتخاب کرده و 180 هزار نفر هم روش مستقیم را انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سهامداران خراسان جنوبی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند باید نسبت به تعیین تکلیف شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت اقدام کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی بیان کرد: شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان به عنوان نخستین شرکت بورسی بین شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی کشور وارد بورس اوراق بهادار شد که این امر از تاریخ 22 مردادماه قابلیت معاملاتی پیدا کرده است.

2.6 میلیون دارنده سهام عدالت فوت کردند/ وراث برای انتقال الکترونیکی سهام اقدام کنندبرای دریافت سود سهام عدالت نیازی به ثبت‌نام در سجام نیستانتقاد از انفعال دولت در توزیع سود و سرنوشت سهام عدالت

مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی گفت: واریز سود سال مالی 1398 در آینده نزدیک خواهد بود و هرگونه بهره‌مندی از دیگر مزایای سهام عدالت و دریافت کارت اعتباری خرید، منوط به ثبت نام سهامداران در سامانه سجام است.

جعفری‌گیو بیان کرد: طبق آخرین آمار دریافتی از شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از مجموع سهامداران استان خراسان جنوبی تاکنون 197 هزار نفر نسبت به ثبت‌نام در سامانه سجام اقدام کرده‌اند.

وی با بیان این که در حال حاضر 18 کارگزاری در استان در حال فعالیت‌اند افزود: بازار سرمایه و بورس یک بازار رقابتی کامل است و پیش فرض‌هایی نیز برای ثبات آن در نظر گرفته شده که یکی از مهم‌ترین این پیش فرض‌ها آزادی ورود و خروج کنشگران بازار است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی تصریح کرد: تاکنون در خراسان جنوبی سه هزار و 100 کد بورسی صادر شده است.

جعفری‌گیو افزود: افرادی که روش مستقیم را برای سهام عدالت انتخاب کرده‌اند نیازی به ثبت نام و دریافت کد بورسی ندارند و از سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند تاکنون بیش از 220 هزار نفر کد بورسی خود را دریافت کرده و بیش از 230 هزار نفر دیگر هنوز در این زمینه اقدام نکرده‌اند.

وی عنوان کرد: تلاش می‌شود نخستین سود سهام عدالت قبل از نوروز 1400 به حساب سهامداران واریز شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی اظهار داشت: هم‌اکنون در بازار بورس قیمت سهام عدالت افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، بالاتر از سهام عدالت افرادی است که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند.

انتهای پیام/ 254/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مستقیم را انتخاب کرده غیرمستقیم را انتخاب انتخاب کرده اند انتخاب کردند روش مستقیم سهام عدالت ثبت نام هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند بعلت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور "چاهداشی به دهسلم" فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی