Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@14:51:08 GMT

اعلام ترکیب سایپا برای دیدار مقابل استقلال

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۳۹۶۶

اعلام ترکیب سایپا برای دیدار مقابل استقلال

ترکیب تیم فوتبال سایپا برای دیدار مقابل استقلال از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.

به گزارش مشرق، دیدار دو تیم استقلال و سایپا از هفته دوازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۴۵ امروز (شنبه) در استادیوم آزادی آغاز می‌شود.

برای تیم فوتبال سایپا در این مسابقه محمدحسین اکبرمنادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، حسین ماهینی، سیدابوالفضل جلالی، محمدصادق بارانی، مهرداد عبدی، حسین کامیاب، حسین مالکی، مجید علیاری و رضا جعفری از ابتدا به میدان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی استقلال سایپا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های تیم بی‌ستاره نکونام | درخشش چند مهره در ترکیب صدرنشین

همشهری‌آنلاین - بهروز رسایلی

این جدل از اول فصل وجود داشته و بعید به‌نظر می‌رسد در هفته‌های باقیمانده از پایان فصل هم از بین برود. نکته اینجاست که کادرفنی استقلال و برخی هواداران سرسخت جواد نکونام همیشه عقیده داشته‌اند استقلال این فصل خالی از ستاره است و تیمی معمولی به شمار می‌آید که برای چهارم، پنجم شدن بسته شده است. در سمت مقابل البته دیگرانی هم بودند که عقیده داشتند شاید استقلال روی کاغذ نسبت به پرسپولیس و سپاهان ستاره‌های کمتری داشته باشد، اما آش اینقدرها هم شور نیست. امروز که در فاصله ۶‌بازی تا پایان فصل استقلال بر صدر جدول تکیه زده و بخت نخست قهرمانی به شمار می‌آید، شاید فرصت مناسبی برای بازنگری در مورد این ادعا باشد. ارزش‌های کادرفنی به کنار اما آیا انصاف است اثرگذاری برخی بازیکنان باکیفیت این تیم را نبینیم؟

حسین حسینی | کاپیتان استقلال در حال پشت سر گذاشتن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش است. حتی با وجود ۲‌گل غیرمنتظره‌ای که حسینی در دقایق پایانی بازی با شمس‌آذر قزوین دریافت کرد، او همین حالا با ۱۴‌کلین‌شیت مدعی اول فتح دستکش طلایی دروازه‌بانی است. حسینی یکی از ۳‌دروازه‌بان تاریخ فوتبال ایران به شمار می‌آید که در جام‌جهانی کلین‌شیت کرده‌اند. او پای ثابت دعوت به اردوهای تیم ملی است و خیلی اوقات هواداران فشار می‌آورند که فیکس هم باشد. آیا واقعا نمی‌شود اسم حسینی را در مقیاس لیگ برتر ایران «ستاره» گذاشت؟

روزبه چشمی | از مهره‌های مؤثر استقلال در فاز دفاعی است که او هم سابقه مفصل حضور در تیم ملی و حتی شرکت در جام‌جهانی را دارد. در مورد روزبه فقط کافی است به این نکته اشاره کنیم که او نوروز امسال در یک نظرسنجی تلویزیونی به‌عنوان بهترین بازیکن سال‌۱۴۰۲ فوتبال ایران انتخاب شد. نمی‌شود هواداران یک بازیکن را ستاره ندانند، اما در چنین نظرسنجی‌هایی به‌طور گسترده به او رأی بدهند.

رافائل سیلوا | مدافع برزیلی قبلا کیفیتش را نشان داده و این فصل هم در بازگشت به استقلال عملکرد خوبی داشته، اما طی هفته‌های اخیر به‌نظر می‌رسد قربانی اختلافات کادرفنی و مدیریتی شده است.

ابوالفضل جلالی | از آماده‌ترین و بهترین بازیکنان این هفته‌های لیگ برتر است که هر هفته پاس‌گل می‌دهد. جلالی که قبلا هم استعدادش را نشان داده و در بازی ایران و آمریکا در جام‌جهانی هم به میدان رفته بود، با ۲‌پاس‌گلی که برابر شمس‌آذر قزوین ارسال کرد با ۹‌پاس در کنار ریکاردو آلوز به بهترین پاسور لیگ برتر تبدیل شد.

صالح حردانی | بعد از مصدومیت کوین یامگا فرصت پیدا کرد در سمت راست خط دفاعی استقلال به میدان برود و این هفته به خوبی خودنمایی کرد. حردانی حتی به تیم ملی دعوت شد، در بازی رفت با قرقیزستان فیکس بود و یک پاس‌گل هم داد. او برابر همین شمس‌آذر هم نمایش خوبی داشت.

جلال‌الدین ماشاریپوف | کیفیت کاپیتان تیم ملی ازبکستان هیچ نیازی به توضیح ندارد. او از خریدهای مهم و سرنوشت‌ساز استقلال در پنجره زمستانی بوده است.

گوستاوو بلانکو | درست مثل ماشاریپوف، حرف زدن در مورد اثرگذاری بلانکو هم بیهوده است. او نقش اول حرکات هجومی این فصل استقلال بوده؛ زیرک و باتجربه که در خط حمله توپ هم پخش می‌کند.

مهرداد محمدی | از خریدهای مهم و پرسروصدای استقلال در تابستان بود. فصل را عالی شروع کرد، اما به‌تدریج محو شد تا اینکه طی هفته‌های اخیر و با تغییر سیستم مفید استقلال دوباره به فرم ایده‌آل بازگشته است. او برابر شمس‌آذر بعد از ۱۰‌بازی موفق به گلزنی شد و توانست با ۶‌گل زده، عنوان بهترین گلزن فصل آبی‌ها تا اینجا را از آن خود کند.

مصدومان | در کنار همه اینهایی که اسم بردیم، کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور هم از مهره‌های مؤثر استقلال در این فصل بودند که مصدوم شدند و ادامه کار را از دست دادند؛ یامگا زودتر و مهدی‌پور خیلی دیرتر. تکرار می‌کنیم که شاید پرسپولیس یا سپاهان در برخورداری از ستاره‌های اسم و رسم‌دارتر شرایط بهتری نسبت به استقلال داشته باشند، اما آبی‌ها هم آنقدر که گاهی وانمود می‌شود خالی از بازیکن اثرگذار نیستند.

کد خبر 845916 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان
  • ستاره‌های تیم بی‌ستاره نکونام | درخشش چند مهره در ترکیب صدرنشین
  • ترکیب احتمالی لیورپول برای دیدار با فولام