Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صداي ايران، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین به تندی از محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات انتقاد کرد و گفت که او باید محاکمه شود. 
هفته گذشته آذری جهرمی به خاطر چند شکایت از او به دادسرا احضار و مورد بازجویی قرار گرفت. یکی از مهمترین شکایت مربوط به فیلتر نکردن اینستاگرام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته شکایت دیگری هم در رابطه با فضای مجازی مطرح است. 


آذری جهرمی با قرار التزام آزاد شده اما احضار او بازتاب وسیعی در فضای خبری کشور داشته است. 

در همین راستا روز گذشته محسن محمودی امام جمعه ورامین که رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز است به تندی از وزیر ارتباطات انتقاد کرد.

محمودی گفت: «در رسانه‌ها منعکس شده که شکایات زیادی از وزیر ارتباطات در مورد فضای مجازی وجود دارد، از این تریبون به عنوان سخنگوی مردم انقلابی دیار ۱۵ خرداد از مراجع ذیربط و قانونی درخواست می‌کنم به سرعت و با قاطعیت به این شکایات رسیدگی شود، تا به کی بی تفاوتی و دستکاری در فضای مجازی، تا به کی باید تحمل کرد تا این فضا عرصه جولان دشمن و مزدورانش باشد تا به کی باید این همه انحراف و خیانت را در این فضا تحمل کرد البته من معتقد هستم فقط این وزیر محترم نیست که باید در یک دادگاه علنی پاسخگوی این همه خسارت در فضای مجازی باشد باید افراد دیگر و مدیران دیگر هم که در این فضای رسانه‌ای شریک بودند و زمینه سازی این خسارت شدن به پای میز محاکمه کشیده شوند.»

امام جمعه موقت ورامین اظهار کرد: "در این فضای افسارگسیخته مجازی به تمام مبانی دینی و انقلابی تعرض می‌شود و هیچ ابزار کنترل و نظارت هم وجود ندارد چه خیانتی بالاتر از این وجود دارد؟"

در حالیکه امام جمعه ورامین می گوید وزیر ارتباطات باید به خاطر وضعیت فضای مجازی محاکمه شود، عزت الله ضرغامی رییس پیشین سازمان صداوسیما معتقد است که باید اجازه داد مردم زندگی کنند. 

او در این باره در توئیتی نوشت: "خوب یا بد مردم با اینستاگرام زندگی می‌کنند. اگر نتوانستیم سرویس مشابه راه اندازی کنیم، با کاهش پهنای باند، مردم را ناراضی نکنیم. بزرگترین بازار خرید و فروش مجازی ایران در اینستاگرام است، بگذارید مردم زندگی کنند. "

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آذري جهرمي محاكمه قرار التزام وزیر ارتباطات فضای مجازی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری "عامل توهین به مقدسات دینی اهل‌سنت" در گنبدکاووس

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ نادعلی صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در گنبدکاووس اظهارکرد: چند روز قبل در یکی از مراکز خرید، خانمی در بین مشاجره شخصی خود با فروشنده، اقدام به توهین به مقدسات اهل سنت کرده بود. 

وی تصریح‌کرد: در اين بین فردی ضمن تحریک فرد هتاک اقدام به گرفتن فیلم و نشر آن در فضای مجازی بهمنظور جریحه دار نمودن احساسات مردم کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی و فتا شهرستان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، فرد هتاک و عامل فیلمبرداری را شناسایی و پس از کسب مجوز قانونی وی را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با مخلان آرامش مردم و انتشار دهندگان مطالب توهین آمیز در فضای مجازی بمنظور برهم زدن احساسات شهروندان قاطعانه برخورد خواهد شد.

صادقی گفت: متهمان پس از هدایت به مقر انتظامی و بازجویی‌های اولیه و تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح قضایی تحویل داده شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • واکاوی فقهی - حقوقی مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی
  • آذری جهرمی: جنگ طلب نیستم، اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • دستگیری "عامل توهین به مقدسات دینی اهل‌سنت" در گنبدکاووس
  • آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است /جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۳۱ فروردین
  • آذری‌جهرمی: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت/ دشمن با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد
  • کنایه حسام الدین آشنا به فعال شدن مجدد گشت ارشاد /آذری جهرمی: تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران