Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان بازی مهم هفته دوازدهم لیگ برتر بیستم بین تراکتور و گل گهر سیرجان محمدرضا اخباری دروازه بان تی تی ها به شدت مصدوم و با صورت خونی مجبور به ترک زمین شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تراکتور مجبور به انجام یک تعویض زودهنگام مقابل گل گهر شد.

دیدار تیم های گل گهر و تراکتور تبریز با حملات بی امان تیم میزبان آغاز شد و شاهد عکس العمل های خوب محمدرضا اخباری در برابر این حملات بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از همین صحنه ها در دقیقه ۱۳، دروازه بان تراکتوری ها به شدت از ناحیه بینی آسیب دید.

آسیب دیدگی، اخباری با توجه به اینکه از ناحیه صورت بود، موجب قطع شدن سریع جریان بازی شد تا کادر پزشکی برای درمان او وارد عمل شوند. بعد از اینکه دقایقی در داخل زمین روی اخباری مداوا صورت گرفت، شدت مصدومیت او به حدی تشخیص داده شد که باعث صدور دستور تعویضش شد.

حبیب فرعباسی دروازه بان ۲۳ ساله تیم تراکتور که در طول این فصل نیمکت نشین اخباری بود، بعد از مصدومیت او بلافاصله برای گرم کردن اقدام نمود. پس از اینکه اخباری از زمین بازی خارج و مشخص شد که دیگر نمی تواند تیمش را همراهی کند، فرعباسی جانشین او شد تا در یکی از حساس ترین بازی های نیم فصل اول، درون دروازه تراکتور قرار بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمدرضا اخباری تراکتور امیر قلعه نویی تراکتور تراکتور و گل گهر سیرجان دروازه بان تراکتور محمدرضا اخباری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت

به گزارش "ورزش سه"، شان دایچ، سرمربی اورتون، پس از مصدومیت بتو از ناحیه سر در جریان پیروزی 2-0 تیمش مقابل ناتینگهام فارست، تایید کرد که این مهاجم هوشیار است و به راحتی صحبت می‌کند.

بتو 26 ساله به دنبال برخورد از ناحیه سر با مورگان گیبز وایت، هافبک ناتینگهام فارست، آسیب دید. بازیکنان اورتون بلافاصله از کادرپزشکی درخواست کردند تا بتو تحت معاینه قرار بگیرد.

بازی بیش از 6 دقیقه متوقف شد و این مهاجم پرتغالی در زمین مورد مداوای پزشکان قرار گرفت. او در نهایت با برانکارد از زمین خارج شد، در حالی که از زمین خارج می‌شد انگشت شست خود را بالا گرفت تا به هوادارانش امید بدهد. او در دقیقه 100 جای خود را به یوسف چرمیتی داد.

دایش در مورد وضعیت این بازیکن گفت:"نشانه های اولیه بسیار، بسیار خوب و بسیار مثبت هستند. او با تیم پزشکی صحبت می‌کرد، بنابراین در مراحل اولیه این نشانه خوبی است. پر این لحظه برای ما خبر خوشحال کننده‌ای است. فعلا نمی‌نوانم بیشتر از این بگویم جز اینکه او پس از یک ضربه جدی حالش خوب است."

دیگر خبرها

  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت
  • لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ تیم اخباری در خانه
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره