Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه افزود: همچنین شورای اقتصاد، طرح پتروشیمی اسلام آبادغرب را تصویب کرد و به زودی این طرح وارد مراحل اجرایی می‌شود.

بازوند در ادامه با تقدیر از تلاش‌های وزیر نفت برای اجرای پروژه‌های عظیم در استان کرمانشاه عنوان کرد: اجرای ۲ پروژه عظیم پتروشیمی و یک پالایشگاه گازی در مجموع به ارزش ۲ میلیارد دلار در شهرستان های قصرشیرین و گیلانغرب در مرحله نهایی شدن است که با جدیت پیگیر آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ‌تاکید کرد: با اجرای این چهار پروژه عظیم بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان صورت می‌گیرد و می‌تواند یک تحول عظیم در استان ایجاد کند.

 استاندار کرمانشاه افزود: یک ستاد راهبردی برای پیگیری این پروژه‌ها تشکیل شده است که به شکل ویژه روند اجرایی آن ها را دنبال می کند.

وی‌ در ادامه پایین آمدن نرخ بیکاری در استان را یک اتفاق بسیار خوب توصیف کرد و گفت: نرخ بیکاری استان در فصل پاییز ۹۹ به کمترین میزان در ۱۰ سال اخیر یعنی ۹.۴ درصد رسیده که یک موفقیت بزرگ محسوب می شود و از همه کسانی که برای تحقق این امر زحمت کشیدند؛ تشکر می‌کنم.

بازوند گفت: برخی استان ها که گرفتار سیل و کرونا شدند، همزمان نرخ بیکاری آن‌ها هم افزایش یافت ولی نرخ بیکاری در کرمانشاه نه تنها افزایشی نداشت، بلکه کاهش هم داشت که این دستاورد مهم، در واقع مصداق عینی فرمایش رهبر معظم انقلاب است که فرمود از این تهدید ها فرصت بسازید.
استاندار کرمانشاه همچنین در این نشست عنوان کرد: بهمن، ماه پیروزی خون بر شمشیر و پیروزی انقلاب است و خوشبختانه بهمن ۹۹ تبدیل به ماه سقوط ترامپ هم شد.

وی اظهار داشت: بهمن، ماه پیروزی خون بر شمشیر و پیروزی انقلاب است و خوشبختانه بهمن ۹۹ تبدیل به ماه سقوط ترامپ هم شد.

وی گفت: سقوط دشمن ملت ایران و قاتل سپهبد شهید قاسم سلیمانی در ماه پیروزی انقلاب اسلامی، کار خدا بود.  

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند پتروشیمی توسعه ایران کرمانشاه پروندهٔ خبری کارنامه دولت تدبیر در سینه ستبر ایران کسب و کار در کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند پتروشیمی استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند پتروشیمی توسعه ایران کرمانشاه اخبار کنکور نرخ بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز با برگزاری دو مسابقه دیگر خاتمه یافت و حالا تیم‌ها آماده رقابت در 6 هفته پایانی می‌شوند.

از ابتدای سال 1403 به غیر از دیدارهای معوقه از هفته‌های قبل، سه هفته مسابقات لیگ برتر تاکنون انجام پذیرفته که 4 تیم هنوز نتوانسته‌اند بردی به دست بیاورند.

گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان، تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک 4 تیمی هستند که در 1403 در حسرت پیروزی باقی مانده‌اند و برای دستیابی به این هدف باید در 6 هفته باقیمانده لیگ برتر شرایط بهتری را رقم بزنند.

هرکدام از تیم‌ها از ابتدای سال 1403 سه بازی مقابل حریفان انجام دادند که از کسب پیروزی بازمانده‌اند و برای برد در هفته‌های پایانی تلاش خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • (ویدئو) پروژه پتروشیمی میانکاله کاملا لغو شد
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • یک خبر خوب برای محیط زیست؛ پروژه پتروشیمی میانکاله کاملا لغو شد
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود
  • حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!