Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@21:57:38 GMT

بیش از گذشته باید نسبت به انقلاب احساس مسئولیت کنیم

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۴۶۹۶

بیش از گذشته باید نسبت به انقلاب احساس مسئولیت کنیم

علیرضا حیدری با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر گفت: هر سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، دستاوردها نیز افزایش می‌یابد و در واقع انقلاب مسیر تکاملی خود را علی‌رغم تهدیداتی چون جنگ تحمیلی، تحریم ها و جنگ اقتصادی طی می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار امروله اظهار داشت: در آستانه برگزاری چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم بنابراین باید بیش‌ از پیش نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی احساس مسئولیت کرده و در راستای بالندگی هر چه بیشتر کشور تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر خاطر نشان کرد: هر سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، دستاوردها نیز افزایش می‌یابد و در واقع انقلاب مسیر تکاملی خود را علی‌رغم تهدیداتی چون جنگ تحمیلی، تحریم ها و جنگ اقتصادی طی می‌کند.

فرماندار صحنه بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر دهه فجر و با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: امسال با توجه به شرایط موجود، بیشتر برنامه های دهه فجر    (از۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه) به صورت مجازی و با رعایت مسایل بهداشتی برگزار می شود.

وی ضمن تقدیر از کادر پزشکی و درمان، مردم و تمامی مسئولان در راستای مقابله با بیماری کرونا، تصریح کرد: اعمال محدودیت‌های هوشمند، برگزاری طرح‌های مختلف همانند طرح شهید سلیمانی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و تدبیر مدیران از مهم‌ترین اقدامات در راستای کاهش فوتی‌ها است که امروز موجب شده شهرستان صحنه در وضعیت آبی قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم

 از اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی در هفتمین روز از شروع سال جدید و در دهمین قرارگاه نوروزی با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) عنوان داشت: باید از برکات و لحظات ماه مبارک رمضان در جهت تهذیب روح و انجام خدمت مضاعف به مردم استفاده کنیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قرارگاه باید جنبه راهبری و ستادی خود را تقویت و در راستای ماموریت‌های محوله و تعریف شده استان‌های مختلف را راهبری و مدیریت کند، بیان داشت: باید تلاش کنیم که در راستای تحقق شعار سال در بعد ایجابی به گونه‌ای اقدام کنیم که احساس امنیت در فعالان اقتصادی تقویت و باورپذیر باشد و در مقابل در بعد سلبی امنیت و امنیت روانی را از مفسدان و مجرمان اقتصادی سلب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: باید امنیت و احساس امنیت را از قاچاقچیان کالا سلب کنیم و اجازه ندهیم که این مجرمان به راحتی امنیت اقتصادی مردم را با چالش روبرو کنند.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه مجرمان همواره تلاش دارند که به طرق مختلف قانون را دور بزنند و به اصطلاح دم به تله ندهند، خاطر نشان کرد: باید در حوزه مقابله و مبارزه با مجرمان و مفسدان اقتصادی حرکتی شتابان و رو به جلو داشته باشیم و ابتکار عمل را از آنان سلب کنیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه از فرصت‌های مسئولیت خود در مسیر خدمت هر چه بیشتر به مردم نهایت استفاده را ببرید، گفت:پلیس امنیت اقتصادی در حقیقت از ارکان اساسی و اصلی تامین امنیت اقتصادی کشور است که باید همه تلاش و توان خود را برای تحقق شعار سال «رشد تولید با مشارکت مردم» بکار ببندد و بطور حتم با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود می‌توان گام‌های اساسی و تاثیر گذاری در این راستا برداشت.

سردار رحیمی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی در سال گذشته اقدامات مهم و اثر گذاری را داشته است، افزود: در سال جاری باید با قدرت و با شتاب مضاعف ماموریت‌ها و راهبرد‌های تعیین شده را در راستای تحقق شعار سال بکار ببندیم و تلاش کنیم که سهم خود را در این مهم ایفا کنیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید براشراف اطلاعات و لزوم بهره گیری از ظرفیت عظیم مردم در مقابله همه جانبه با مجرمان و مفسدان اقتصادی افزود: سال جدید برای پلیس امنیت اقتصادی، سال ایجاد نظم و امنیت در فضای تجاری و اقتصادی کشور و سال جهش برخورد با مفسدان و مجرمان اقتصادی است و با همت و جهاد و تلاش شبانه روزی و مضاعف به این مهم جامه عمل خواهیم پوشاند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • استان قم از لحاظ نرخ رشد مشارکت در انتخابات، در جایگاه اول کشور ایستاد
  • احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است / رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/ رژیم صهیونیستی قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست
  • انجام ۱۸۲ هزار مأموریت اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • افزایش ۸ درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی نسبت به سال گذشته
  • رعایت نکردن حق تقدم، اصلی‌ترین عامل تصادفات درون شهری