Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین گودرزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از اعتبارات ملی پروژه های آسفالت راه روستایی و اصلی در دستور کار قرار گرفته که در دهه فجر هفت کیلومتر آسفالت راه روستایی شامل روستاهای جوجه حیدر، شب ماه و دودانگه و همچنین ۱۷.۵ کیلومتر راه اصلی محورهای خرم آباد و اراک به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: ۵۲ کیلومتر لکه گیری هندسی در محورهای شهرستان بروجرد انجام شده که امسال مهمترین پروژه راهداری، آسفالت و لکه گیری مسیرها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی اظهار کرد: در شهرستان بروجرد ۹۲۳ کیلومتر راه وجود دارد که ۱۲۸ کیلومتر راه اصلی، ۵۴۰ کیلومتر راه روستایی و مابقی راه های فرعی هستند که طبق اولویت مسیرها آسفالت و لکه گیری می شوند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد با اشاره به استقرار سه اکیپ راهداری در محورهای شهرستان افزود: ۴۵ نفر با ۲۹ دستگاه ماشین آلات در اکیپ های برفروبی آماده خدمت هستند تا در صورت نیاز اقدام به بازگشایی راه ها کنند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد لرستان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد لرستان اخبار کنکور راه روستایی کیلومتر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛  معاون راهداری و راههای روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم های روشنایی در محورهای برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است، افزود: در یک سال گذشته در ۱۲ نقطه از محورهای ارتباطی استان عملیات نصب سیستم روشنایی جدید شامل ۱۰ عملیات بزرگراهی و دو عملیات راه اصلی انجام و برای آجران آن ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

جعفر صادقی پور افزود: در این مدت در مجموع سه هزار و ۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محورهای ارتباطی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی، یکهزار و۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و یکهزار و  ۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.

صادقی پور اظهارکرد: همچنین در این مدت تعداد 9 هزار و ۵۸۸ عدد تابلو و علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار  ۹۵ میلیارد ریال  تعمیر و نصب شده است.

وی اضافه کرد: نصب یا تعمیر ۳۷۷ متر مربع تابلو اطلاعاتی در محورهای ارتباطی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راهها در سال گذشته بوده است.

دیگر خبرها

  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • آسفالت 9 هزار متر از محورهای روستایی اردبیل در قالب طرح هادی
  • آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است